niedziela, 21 czerwca 2009

Album wakacyjny

Chyba nic nigdy nie odcisnęło się takim piętnem chaosu na moim stole kuchennym jak mój drugi w życiu świadomie tworzony album scrapbookowy. Szczęśliwą - mam nadzieję - posiadaczką została Księżycowa Rysowniczka, a album wypełniony został zdjęciami z jej wakacji w USA. Strona pierwsza powstała jako ostatnia i była tą, przy której skubałam sobie brwi jak osierocona papużka, bo już naprawdę nie miałam na nią żadnego pomysłu. Ale jakoś w końcu się udało:Na czas tworzenia albumu stałam się rasową kolekcjonerką śmieci. Kolorowe papierki, stare gazety i wstążki wydzierałam z rąk właścicieli jakbym była co najmniej niespełna rozumu lub też po prostu szalona. Już ja się nie pozwolę nacieszyć nikomu papierkiem po cukierku, co to to nie!

A niżej moja ulubiona strona. Bohaterów znalazłam w internecie, ale wiedziałam, że Księżycowa Rysowniczka ma z nimi jakąś tajemną więź, w którą wolę nie wnikać. Widziałam prototypy tych brzydali u niej w domu. Cały czas twierdzę, że jeżeli mój mąż się nie będzie uczył i nie obroni pracy na podyplomówce to będzie wyglądał jak ten fioletowawy z prawej. Ogólnie to stworki posiadają imiona, ale ja ich nie znam, a poza tym nie przykładałam wagi do ich kolorów, jak je "szyłam", więc nie będę się teraz przejmować imionami ;)

A to ostatnia strona:
Oczywiście stron było dużo więcej, ale niechże ich wygląd pozostanie słodką tajemnicą moją i właścicielki. Jak tylko dojdę do siebie po tej pracy to myślę, że zacznę jakiś nowy większy srcapkowy projekt. Już nawet mam pomysł na jedną pracę i weszłam w fazę "śmieciobrania".

1 komentarz:

  1. Najwspanialszy prezent jaki kiedykolwiek dostałam!!!!! Umarłam jak go zobaczyłam! Jest cudowny!
    Pokazuje go z dumą wszystkim gościom, nawet tym niezainteresowanym i każdemu zawsze szczena opada!!! Ma teraz u mnie swoje honorowe miejsce na półce, tuż obok zaproszenia na ślub, dyplomu uznania świadkowej i wizytówek z wesela!!! :)
    Jestem mega fanka twórczości Srebrnej Akacji!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails