środa, 24 czerwca 2009

Q52

W kwestii genialnej inicjatywy jaką jest Challenge Emily Q52 wykazałam się refleksem konika morskiego... Przystąpiłam do niej w połowie! A już w styczniu Szydełkowa Czarodziejka mówiła: "Róbmy mini-pamiętniki, jest taki świetny >czalendż<". No był świetny, a co ;) Tylko, że ja miałam ten ślub i w ogóle... Wiadomo, wszystko zostało odłożone na "po ślubie". No to jest już po ślubie i muszę zacząć coś robić, żeby móc sobie spojrzeć w oczy. Wiadomo, że w głębi serca jestem po prostu strasznym leniem :) No ale motywuje mnie to, że jeżeli solidnie wykonam wszystkie pamiętnikowe tagi, to będę miała uroczą pamiątkę w postaci mini-pamiętnika na koniec roku. Emily co tydzień publikuje pytanie, na które należy sobie szczerze odpowiedzieć, a następnie uwiecznić na papierze. Zaczęłam od środka, więc na pierwszy ogień poszły:
25 - Have you had a hug today?
oraz 21: If you had a free day with no restrictions what would you do?


Muszę się zabrać szybko za nr 1: what do i wish for this year to bring? bo zaraz mi się rok skończy i niczego sobie nie zażyczę ;)

1 komentarz:

  1. Prześliczna kartki! takie kolorowe i optymistyczne ;) fajna sprawa, masz talent dziewczyno i dobrze, że w końcu się do tego zabrałaś! :) ja lubie z kolei bawić się starymi zdjęciami odświeżać je i przerabiać :) pomaga mi w tym aplikacja scrapbook Dilmah polecam Ci też taką zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails