sobota, 12 grudnia 2009

Dekoracje bożonarodzeniowe

"Czy zrobiłaś już dekoracje gwiazdkowe(/wielkanocne/wiosenne/jesienne)?" - cha, cha, na Mamę zawsze można liczyć :] O każdej porze roku, przy każdej dobrej okazji przyjmuję to pytanie na klatę. Jeszcze nigdy nie udało mi się Mamy ubiec z dekoracjami. Więc z reguły staram się jakoś sprytnie wymigać od tego pytania. Ale w tym roku kilka przemyślanych manewrów w Starym Browarze pozwoliło nam zgubić chłopaków gdzieś w okolicach sklepu RTV i dzięki temu mogłyśmy się udać na estetyczną ucztę do Almi Decor. Muszę przyznać, że mogłabym tam pół dnia siedzieć na kanapie i podziwiać, nic więcej... Oczywiście nic nie kupiłam, bo ceny tam obrażają moją naturę chomika. Ale wyszłam upojona inspiracją i dzisiaj przystąpiłam do dzieła komponując świąteczne dekoracje z kilku zakupionych w Auchan przedmiotów. Dużo taniej, dużo bardziej satysfakcjonująco. Kilka niedrogich ozdób i drucik do robinia kolczyków pozwalają stworzyć coś, dzięki czemu zimowe ciemności są dużo bardziej znośne.


Dzięki świątecznemu łańcuchowi mikołajkowa laleczka od Szydełkowej Czarodziejski znalazła godne miejsce:


Święta Bożego Narodzenia są naprawdę cudowne i magiczne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails