poniedziałek, 4 stycznia 2010

Album ciążowy z brzuszkiem

Złotowłosej Migawce na pamiątkę, Bombusiowi w ramach dowodu rzeczowego na to, że miał kiedyś 26 mm. Album ciążowy do wypełnienia przez przyszłą mamusię - dlatego ma tyle wolnego miejsca w środku. Nie mogę się już doczekać wersji uzupełnionej o zdjęcia i wpisy.

Do albumu wykorzystałam bazę ze Scrapińca.


Tak wyglądał album w całości.

Kilka szczegółów.


Mam nadzieję, że tatuś też się postara wypełniając ten karnecik ;) 

Julian Tuwim nigdy mnie nie zawodzi...
(plus: kocham nasz aparat, achhh ta głębia ostrości)

Ciocia Ola wyraża nadzieję, że Oluś - choć chłopiec - odnajdzie kiedyś w tym albumie coś wzruszającego. A jeżeli nie wzruszy go album, to może chociaż chwyci go za serce widok ciotki przy pracy (wujka Karola ten bajzel zawsze przyprawia o szybsze bicie serca :)


W tym miejscu chciałabym złożyć serdeczne wyrazy współczucia i miłości dla mojego męża, który przez różne prace ręczne (nie tylko powyższy album) wykonywane przed świętami, przez tydzień nie widział na oczy kuchennego stołu, jadł na kanapie i wcale nie marudził. No może czasami wyrażał pewne niezadowolenie w momencie wyciągania  z  pośladka drucika, ale to już nie wina albumu! Tylko biżu dla Czekoladowej Prawniczki. Ale o tym kiedy indziej ;)

8 komentarzy:

  1. Jest przepiekny!!!! może ten widok mnie zmotywuje do zrobienia mojego albumu, bo lezy na razie w postaci półproduktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal nei mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uczennica przesyła buziaki pani nauczycielce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest boski!Ty to jednak masz bigaśny talent kochana :D A Kasi to normalnie zazdroszcze takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brzuchate albumy to moje ulubione,a twój jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumik cudowyny. Też taki chciałabym zrobić dla mojego dzidziusia (chociaż napewno nie będzie taki śliczny). Poszukuję tylko takich kart z brzuszkiem- kiedyś widziałam je w internecie- teraz nie mogę ich znaleźć :( czy mogłabyś mi pomóc i napisać, gdzie mogę taki nabyć??? pozdrawiam i gratuluję cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. do Anonimowego: bazę do albumu znajdziesz tutaj: http://scrapiniec.pl/index.php?products=product&prod_id=410 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    Zacznę od tego ,że nie moge się napatrzeć na pani arcydzieła-szkoda że nie wiedziałam o nich wześniej:)
    Chciałbym zapytać o możliwość zamówienia albumu ciążowego-jaki ew.byłby termin realizacji oraz koszt?prosze o kontakt brygg@o2.pl

    pozdrawiam serdecznie
    \

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails