czwartek, 14 stycznia 2010

Najpiękniejsze odcienie zieleni

Do zrobienia tego zestawu zainspirowały mnie przepiękne kolory szkła weneckiego, które udało mi się kupić na Allegro. Nie żeby znalezienie koralików na Allegro stanowiło wielki wyczyn... Ale ostatnimi czasy znalezienie czegoś pięknego wśród tysięcy koralikowych aukcji jest problematyczne. No ale jeżeli ja czegoś nie znajdę na Allegro, oznacza to, że to po prostu nie istnieje ;)

Zielony kolor lubię w zasadzie tylko w naturze, a jednak tym koralikom nie mogłam się oprzeć. Mało tego, jak tylko je zobaczyłam, to od razu wiedziałam do kogo powędrują. Wiedziałam to jeszcze zanim wymyśliłam dla nich kształty.

o

Zielony zestaw pasuje idealnie do Czekoladowej Prawniczki. I mam nadzieję, że będzie jej służył :)


1 komentarz:

  1. Cudowne! Kolor mnie rozwalił na łopatki :) Wzór biżu tym bardziej :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails