poniedziałek, 15 lutego 2010

Calineczka bloguje

W szacownych zastępach blogerek witam, całuję i życzę wytrwałości oraz inspiracji do pisania:




Najbardziej w tym wszystkim cieszy mnie to, że Martusia wyróżniała się w okresie naszych studiów świetnym stylem pisania. Nietrudno tego nie zauważyć na studiach polonistyczno-dziennikarskich. Do dzisiaj pamiętam jej felieton pt. "Błazen cyklista". Dzięki blogowi to wszystko nie pójdzie na marne, bo choć dzisiaj żadna z nas w zawodzie nie pracuje, to przynajmniej możemy przelewać na klawiaturę ten strumień naszych myśli ułożony w kształtne zdania i tę miłość do ogonków przy "ę" i kreseczek przy "ó". Edi, Ty też wiesz dobrze co mam na myśli. Te strofy nikomu niepotrzebnej w dzisiejszych czasach poezji wciąż się kołaczą po naszych głowach i powtarzamy je w kółko jak mantrę w niektóre dziwne dni. Tak jak ja mam od wczoraj, i wciąż powtarzam w myślach:  
Więc jesteś? Prosto z uchylonej jeszcze chwili? 
Sieć była jednooka, a Ty przez to oko? 
Nie umiem się nadziwić, namilczeć temu. 
Posłuchaj, jak mi prędko bije Twoje serce.   
To dla męża.


4 komentarze:

  1. Dziękuję Akacjo. Hi hi a, i czuj się matką chrzesną mojego bloga, bo bez Twojej incjatywy by go nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się i wspieram. Czuj, czuj, czuwaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja polecę dołem, skoro Wy górą, ale zawsze wierszem K.K.B. :)

    "Boże mój. Ja przed Tobą
    ołtarz ciała rozdarty.
    Ja - jednym sumieniem rodzony,
    dymię tysiącem martwych.
    Nie tłomacz mi ptaków i roślin,
    ja z nich poczęty - rozumiem,
    Tylko się krzywdy nauczyć
    i ludzi się uczyć nie umiem. [...]"

    A tak pozytywnie coś naskrobawszy, to kiedyś do was dołączę, czuję moje Lotto nosem, zbliża się wielkimi krokami. Rzucę za siebie wtedy wszystkie moje faktury, excele, peki, poradniki VAT, portal księgowego, stanowisko NASA w WP (w sensie dwa monitory, dwie jednostki, dwie drukarki, dwie klawiatury, telefony, kalkulatory i wszelaki biurowy osprzęt w postaci sklerotek, tudzież pieczątek i zszywaczy) i napiszę...mail, że uciekam do Republiki Seszeli.

    Taaaa
    pzdr i buzia

    eda

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kawałek Edi :) Uderzyłaś w piękne struny... A z kwestii przyziemnych, strasznie się cieszę, że się odezwałaś :) Nie sprawdziłam wczorajszego losowania lotto. Duży błąd! Nadrobię oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails