niedziela, 14 lutego 2010

Wszystkiego naj...

... dla Słonecznikowej Fantazji :)

Dzięki tej urodzinowej kartce mogłam przetestować rewelacyjny prezent otrzymany od Słonecznikowej Fantazji i jej męża. Mój własny osobisty stempel z własnym logo! Do czasu inwencji twórczej Fantazji i jej męża nawet nie wiedziałam, że mam swoje logo :) Strasznie mi się podoba, tym bardziej, że pieczątka jest cudownie old-schoolowo klasyczna. Dokładnie taka jak dziesiątki pieczątek  z szuflady, którą babunia miała przy swoim biurku oddziałowej. Szuflada marzeń :) Do dzisiaj mi nie minęła miłość do pieczątek i dużo bym dała, żeby się do tej szuflady dorwać.


2 komentarze:

  1. śliczna,"własna" pieczątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo logiem, ale i Tobie, Srebrna, inwencji twórczej nie brakuje :))) Naoczne efekty można podziwiać choćby tutaj. Gdyby jednak zechcieć się pokusić o wymienianie innych (nieopisanych), trzeba by tydzień albo więcej czasu temu poświęcić, tak więc nawiążę krótko do całkiem świeżego dokonania, a wręcz wyczynu plastycznego, a mianowicie zilustrowania by cienkopis hasła, zdaniem niektórych, niemożliwego do zilustrowania. Pakiet kontrolny, bo o nim mowa, w Twoim wykonaniu - to prawdziwe cienkopisowe arcydzieło! Do dziś nie mogę się otrząsnąć z wrażenia, jak potężna i niewinnie pokrętna może być ludzka wyobraźnia, i zwierzyć się muszę przy okazji, że obserwując proces twórczy, jak i finalny efekt, wciąż się zastanawiam, czy bardziej symbolizm czy ekspresjonizm reprezentujesz, bo na pewno nie sztukę abstrakcyjną :) PS. Za życzenia wraz z całą przemiłą oprawą Tobie i Skoczkowi stokrotne dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails