niedziela, 7 marca 2010

Dom Dusz

Kreatywność to cecha, którą w ludziach uwielbiam. Pasje, zainteresowania i na zawsze, na nieskończoność zapomniane dwa słowa: nudzę.się. To nie istnieje, bo jak można się nudzić, kiedy jest tyle rzeczy do zrobienia, tyle książek do przeczytania, tyle miejsc do zobaczenia, tyle kolorów do wymieszania na palecie moich farb akwarelowych. A czasu jest zawsze za mało, nigdy za dużo. Największą przyjemnością jest odnaleźć w kimś pasję, potencjał, talent, podsycać go i zachęcać do rozwijania. Albo całkiem przypadkiem zarazić swoim hobby. I mamy kolejną duszę, która też nigdy się nie nudzi  - cudownie! Ja przypadkiem zaraziłam  swoją pasją moją maleńką wielką kuzynkę - Mruczącą Fotografkę. I założyła rewelacyjnego bloga. O miejscach porzuconych, na razie wszystkich tych, które znajdowałyśmy razem. Ale ja już nie dam rady dotrzymać jej kroku. I nie dlatego, że ma 17 lat i jeszcze jej się chce, ale dlatego, że musiałabym pracę rzucić, żeby mieć na to czas :) W każdym razie zapraszam.



W wakacje przyjeżdżam i dołączam do ekipy poszukiwawczej! Szykuj rowery :)

1 komentarz:

  1. Rumak babci czeka! :D
    znalazłam w Kaliszu dom, który wygląda jak hmm.... jakiś cygański dom! jak zamek jakiś! :D już niebawem będzie mój, jest boski! aż mnie ciarki przechodzą na jego widok.
    całuję gorąco ! :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails