środa, 10 marca 2010

Muffinkowa kartka

Zainspirowana wyzwaniem z Art-Piaskownicy postanowiłam stworzyć tę frywolną kartkę. Normalnie, w środku tygodnia, w życiu nie chciałoby mi się nawet zaglądać do mojej skrzyni z papierami. No ale tak mnie urzekła niezobowiązująca lekkość i spontaniczny charakter pierwowzoru stworzonego przez Danni Reid, że się zmobilizowałam. Pierwszy raz wzięłam udział w cardlifcie, ale mam nadzieję, że nie ostatni.



W środku też jest przygotowana, a więc jak najbardziej posłuży celom praktycznym i zostanie komuś na pewno wręczona. 



To już środa... nieprawdopodobne.

2 komentarze:

  1. Słodka :) Nomen omen biorąc pod uwagę temat :)
    Moja czeka na sfocenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam nadzieję, że Tobie też przypasuje ten frywolny temat :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails