niedziela, 4 kwietnia 2010

Wielkanoc

Ponieważ zawsze będę uważać, że "Wesołych Świąt" powinno się życzyć tylko z okazji Świąt Bożego Narodzenia, ja więc życzę jajek tylko od szczęśliwych kur oraz dużo wody życzliwie wylanej w świąteczny poniedziałek. W tym roku święta wyjątkowe, bo śniadanko urządzaliśmy u siebie. I było uroczo :)

Powyżej najfajniejszy prezent gwiazdkowy od firmy, jaki do tej pory otrzymałam: pudło rafii  w moim zastosowaniu :) A kwiatki od Gabrysi, bo nie od dziś wiadomo, że jestem miłośniczką sztucznych kwiatów. Nawet na Dzień Kobiet dostałam piękną sztuczną magnolię. Oczywiście jajka od szczęśliwych kur - ani jedno nie miało pieczątki. Te kury na pewno chodziły na dancehall, a co najmniej na jakąś wiejską potańcówkę. Niestety nie można powiedzieć tego samego o świnkach, które poświęciły się dla białej kiełbaski ;)
Zamiast żonkili i hiacyntów... jaskry. To niespodzianka nawet dla mnie. Miały być żonkile, ale wpadłam do marketu na ostatnią chwilę, żonkila nie było ani jednego, a za to 3 skrzynie jaskrów. I od razu sobie przypomniałam Baczyńskiego:

Ty jesteś we mnie jaskier, w chmurze rzeźbiony blaskiem nad czyn samotny
Ja z ciebie ulew piaskiem, runo burz co nie gaśnie, każdym życiem i śmiercią stokrotny...

Totalnie nie na temat :) Ale to jedyne skojarzenie, które miałam z jaskrami, a więc szybko załadowałam 6 doniczek i pobiegłam do kasy. Na pewno zamieszczę jeszcze więcej zdjęć, bo mnie zachwyciły te kwiaty! Tak więc zainspirowana książką o dekoracji stołu, którą dostałam w prezencie ślubnym od rodziców Księżycowej Rysowniczki (Jeszcze raz dziękuję!), zmajstrowałam kompozycję na stół:

Wielkanoc jest naprawdę urokliwa i cudownie optymistyczna...

A po Wielkanocy rozpoczyna się najprzyjemniejszy okres w całym roku - wiosna, lato, jesień... Czekam na upały i gorące letnie  noce!


1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails