środa, 8 września 2010

Wchodzimy w wiek szkolny

Okres niemowlęcy już dawno za nami. Świnki morskie definitywnie przeistoczyły się w kocięta. Już nie są małymi  nieporadnymi futrzanymi kuleczkami, które człowiek  ma ochotę zadusić w przypływie miłości i zjeść z tych samych powodów ;) Właśnie wchodzimy w wiek szkolny, którego się trochę obawiam. W szkole Mamy Kotki większość zajęć poświęcona jest łapaniu, męczeniu, rozczłonkowywaniu i zjadaniu gryzoni... Co niestety pozwoli Mimi żyć w przeświadczeniu, że wszystko co jest małe i ma futerko trzeba złapać i zjeść. Nawet jeżeli Pani i Pan karmią to coś i to coś biega w karuzeli... Biedny Sherman. Ale jestem dobrej myśli, przekonam Mimi, że Sherman jest ciężkostrawny.

Oho, wywaliliśmy miskę, z której mieliśmy nie wyłazić...


Oh well!


Zdjęcia synusiów (i córci) autorstwa mojej kochanej kuzynki Marty.

7 komentarzy:

  1. Kociaki są bajeczne! Mruczące pozdrowienia od moich trzech kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce9 września 2010 03:08

    Małe marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety, Dominika - same chłopaki poza moją Mimi. Jąder ci u nas dostatek ;) ale wiem, że cię to nie urządza.
    Pozdrawiam również od siebie i od chomika, póki co!

    OdpowiedzUsuń
  4. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce9 września 2010 04:36

    Nie, niestety, jąder nie chcę, po co mi drugi samiec alfa w chacie ;) poza tym ja czekam, aż się jakaś panna przyplącze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten rudy jest słodki!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. moooooooooooooooje synuśki!
    gdybyś widziała z jaką niewiedzą zlatują ze strychu... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa właśnie, Marta jak ja ci dziękuję kocia mamusiu za opiekę nad małymi, oswajanie ich, głaskanie, noszenie na rękach i za sesję zdjęciową oczywiście! :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails