czwartek, 6 stycznia 2011

Słodka zakładka do książki kucharskiej

Każda książka, jak również każdy właściciel książki, zasługują na zindywidualizowane zakładki do swoich książek. Taką mam teorię. Druga sprawa jest taka, że nie ma nic bardziej przyjemnego od robienia zakładek. To chyba najbardziej pożyteczny craftowy wytwór, a ja jestem niestety obrzydliwie praktyczna w kwestii rękodzieła.
Tak więc dla Księżycowej Rysowniczki, wraz z książką kucharską Nigelli, dla zachęty do gotowania i studiowania książki... I oby studiowanie książek kucharskich relaksowało Cię tak jak mnie kochana! :)

Z tyłu jest miejsce na wpisanie sobie stron z ulubionymi przepisami lub jakichkolwiek innych notatek. A u góry mała zawieszka na poprawienie apetytu.

Papier "lodowy", który wykorzystałam jest po prostu przepiękny i pochodzi z kolekcji American Crafts "Heart Wave".

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails