środa, 23 lutego 2011

Ala ma kota

No więc historia jest prosta: Aga ma kota, kot ma na imię Eddie i cechuje go dobre wychowanie, duże uszy oraz piękne białe podkolanówki. Po Adze (czyli Słonecznikowej Fantazji) i jej mężu jesteśmy z moją kuzynką najbliżej spokrewnione z Edem. Mianowicie Marta go oswajała, a Ola karmiła w pierwszych dniach po odseparowaniu od mamy. Aha, no i nie możemy zapomnieć o zasługach Skoczka, który zapoznał Eda z zaletami korzystania z kociej toalety. Mój biedny szczurek, zawsze od czarnej roboty :D


A ponieważ Aga kocha Eddiego, to postanowiłam jej umilić codzienną rozłąkę i zmajstrować dla niej urodzinową podusię pod nadgarstek (sama używałam takiej w pracy, moja jest jakby z małego słonika ;] ). Co prawda poduszka została zinterpretowana jako "podusia dla kotka", ale może jeszcze jest szansa, że zostanie wykorzystana zgodnie z przeznaczeniem opisanym na etykiecie ;) Wypchałam ją wkładem z własnej poduszki, bo zabrakło mi już pomysłów co by tam można było wepchnąć do środka (ale Aga, nie miej wyrzutów sumienia, za wysoką poduszkę kupiłam, kark mnie bolał, więc to będzie z korzyścią dla wszystkich).


Agu, sto lat z okazji urodzinek! Aby kot twój nie zorientował się, że struktura kredensu przypomina strukturę drzew z ogrodu, w którym spędzał dzieciństwo i aby kolejne urodziny miały miejsce za 3 lata ;) 

3 komentarze:

  1. łiiii, ależ niespodzianka :) poduszeczka oczywiście zajęła honorowe miejsce w pokoju, obok większych koleżanek po fachu (tamte są pod inne części ciała ;)). na razie, w trosce o jej higienę osobistą, nie czuję się na siłach, aby wrzucać ją na głęboką wodę w te jaskiniowe warunki. choć kto wie, czy jeśli któryś z moich nadgarstków nie wyrazi zapotrzebowania, los edopodusi się nie odmieni, ale póki co, jest bezpieczna. No chyba że Ed zdąży się nią zainteresować..., ale wiemy obie - Ed to Ed, jemu naprawdę duuuużo wolno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam jeszcze dodać, że rodzina Eddiego jest niewymownie wdzięczna Marcie, Srebrnej i Skoczkowi!!! Swoją drogą - Skoczek ma naprawdę dydaktyczny talent, czuję, że Skoczkowi Juniorowi nie dane będzie poznać, co to pielucha :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jak Indiana będzie robił do kuwety, to oddam go cioci Adze na resztę edukacji :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails