wtorek, 8 lutego 2011

Kingsajz dla każdego!

To nie tak, że nic nie robię. Prawie nic nie robię ;) Poza spacerami, odpoczywaniem, gotowaniem i ogólnie pojętym dbaniem o siebie i Indianę. Kiedy tylko mam do dyspozycji  więcej wolnego niż zmęczone wieczory,  moja wyobraźnia robótkowa rusza pełną parą. Nareszcie czuję, że mi się CHCE. Właśnie przechodzimy z Mamusią Akacji drutofazę, więc wielkie porządkowanie szafy będzie musiało poczekać w kolejce (kolejka jest długa, i co chwilę na przód wpychają się jakieś złośliwe kolejkowe wyjadaczki typu manicure, scrapbooking, szycie...) Są ważniejsze sprawy, na przykład sweterki w misie.


Skoczek twierdzi, że mam niewielkie pojęcie o rozmiarach noworodka. No chyba, że to ma być sweterk na teraz - to w sam raz na półkilowego malucha! ;) Ponadto stwierdził, że po sweterku, a szczególnie łatach na łokciach, można bez wątpliwości stwierdzić, że miś wykładał na Politechnice. Ten styl podobno wciąż tam obowiązuje. Ja tam nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem i do tego humanistka ;)

A tak na serio to sweterek dla pierwszego misia, którego robię dla mojego Indiego. Powinnam zacząć od zrobienia misia, a nie jego ubranka. No ale cóż, jak wspominałam - drutofaza. Potrafimy zrobić z mamą niezły hałas, kiedy siedzimy obok siebie z drutami. Tylko piłki ręcznej nie udało nam się jeszcze zagłuszyć regularnym stukaniem ;)


Dla zainteresowanych sztrykowaniem polecam ten sklep: e-dziewiarka.pl w którym kupiłam tę cudownie miękką dziecięcą włóczkę marki Debbie Bliss. Tak naprawdę z tej włóczki powstanie sweterek dla Indiany. Ale chciałam żeby miał misia ubranego tak samo jak on.

4 komentarze:

  1. Boooski! :) A łaty na rękawach to taki ostatni modowy szczyt ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. TY jesteś niesamowita !!!!!! Obśmiałam się jak norka. A co do dzieła które wykonałaś jest porostu cudny. To będzie ulubiony misiek Indiego.I jeszcze raz pytam kiedy zaczniesz pisać książkę może być jeden egzemplarz tylko dla Mnie. Całuski!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czegoś tak słodkiego dawno nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow zrobisz mi taki ?
    Prosze ...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails