czwartek, 10 lutego 2011

Zmiana tła

Wymuszona niestety. Uwielbiałam tło mojego bloga, ale serwis, który go udostępniał postanowił nie włączać go do oferty na nowym serwerze :( Dzisiaj zaczynam szukać czegoś nowego. Buhu...
Na pocieszenie mój mini bonzai storczyk zaczął kwitnąć po raz drugi. Byłam pewna, że ten maluch to tylko marketingowa ściema i po zgubieniu pierwszych kwiatów już nigdy nie zakwitnie. Myliłam się, jest obłędnie piękny.


Stoi koło storczyka rozmiarów naturalnych i to pierwszego (i jedynego) jakiego kupiłam. Zlitowałam się nad nim, bo prezentował jeno smętny kikut w dziale "wyprzedaż". Dzisiaj ugina się od kwiatów. Może jednak nie jestem aż tak beznadziejnym hodowcą. Albo orchidee są tak mało wymagające ;)


A to na pamiątkę:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails