poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Naszyjniki, koraliki

W tym momencie aby oderwać mnie od tematów związanych z powiększaniem rodziny, coś musi mnie bardzo zainspirować. Do ostatnich wyczynów koralikowych zainspirowały mnie kosmiczne ceny naszyjników w jednym ze sklepów sieciowych. Bardzo chciałam sobie zrobić prezent w postaci takiego naszyjnika, a wyszłam ze sklepu oburzona. Ogólnie sklepy sieciowe mnie ostatnio oburzają ;) Pół roku temu kupiłabym ten naszyjnik i się głębiej nad tym nie zastanawiała, ale jak się nagle ma na liście zakupów wózek i milion sztuk dziecięcego osprzętu, to 49 zł na naszyjnik staje się oburzające ;) Oczywiście podobno nasze mamy dawały radę bez tych wszystkich niemowlęcych gadżetów i żyły. Ale co to było za życie... ? Więc sobie zrobiłam sama naszyjnik, dzięki czemu przewijak jakoś się utrzymał na liście zakupów. Wskazówki dla tych, które również będą wolały zrobić same niż kupić: łańcuszek był z Empiku, a wszystkie koraliki oraz małe łańcuszki z Allegro.

Powyższy naszyjnik został doceniony przez profesjonalną komisję nadzorczą ds. błyszczącego się sprzętu dyndającego - Olka, lat 1 :) Mężczyzna, a zna się na biżuterii!
A niżej komplet, który zrobiłam w prezencie dla przyszłej bratowej. Tutaj również nie nie szalałam z kolorami, ponieważ chciałam aby pasował do wszystkiego. Wszystkie składniki na ten komplet kupione zostały na Allegro. Polecam na przykład tego Sprzedającego.


Jak już ten komplet zrobiłam, to resztką sił woli udało mi się go oddać ;) Justynka, mam nadzieję, że będzie si służył. 
Przybywa materiałów do albumu ciążowego... naprawdę mi się nie chce za to ponownie zabierać. Mam ochotę na wszystko oprócz scrapbookingu. Póki co zabiorę się za balkon!

5 komentarzy:

  1. Kochana moja :) J.

    OdpowiedzUsuń
  2. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce11 kwietnia 2011 22:49

    Tak długo nie pisałaś, że aż się zaczęłam martwić, ale widzę, że wena twórcza Cię nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria i super zdjęcia. Jak zwykle zresztą:)
    ps: To prawda... Olek jest znawcą kobiecych naszyjników, kolczyków i torebek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @ J. - tajemniczy wielbiciel? ;]
    @ Domi - moja droga, mam taką wenę, że wstaję o 7:00, żeby wszystko ogarnąć. Tylko na bloga mi z reguły nie starcza akumulatorów. Ale robię co mogę, żeby wirtualny pamiętnik nie przeszedł w stan stand-by.
    @ Kasia - może on zostanie stylistą? Albo lepiej - projektantem mody ;) Chociaż biorąc pod uwagę jego miłość do książek, to wróżę raczej zdolności naukowe po tacie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko, co się błyszczy!!!
    Biżuteria Twojego autorstwa jest bosska!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails