środa, 20 kwietnia 2011

Życzenia już na zaś (Wielkanoc 2011)

... gdyż udaję się na cudowne wakacje u rodziców, gdzie będę oddawała siebie i dziecko słońcu oraz spędzała sielankowy czas w miłym towarzystwie. Sama sobie zazdroszczę :) Info dla Oli czytającej to za kilka lat: tak właśnie miałaś dobrze, i do tego byłaś młodsza! I dobrze Ci tak, bo to nieprzyzwoite było - mieć tyle przyjemności z życia. Nie rycz i nie rób scen :D

Do rzeczy. Całuję wszystkich przyjaciół, pozdrawiam znajomych i nieznajomych i uciekam od komputera na trochę. A niżej wynik mojej fascynacji sztucznym mchem. Robienie z niego kompozycji kwiatowych to moje ostatnie hobby.  A więc przesyłamy świąteczne życzenia: ja i moje ostatnie w tym roku szafirki!


Over and out! :)
ps. Errata do poprzedniego postu, gdyż zostałam bardzo poważnie upomniana przez Skoczka. Błąd był straszny, hańba ci  Maurice!... Maverick kochanie, pisze się Maverick!

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego na święta dla Ciebie i Twoich bliskich.
    Udanego wypoczynku;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu wszystkiego dobrego na święta :) szczęśliwego rozwiązania (ja już zostałam ciocią) i oczywiście mam w pamięci naszą rozmowę i obiecuję że wrzucę gdzieś swoje małe twory :) niestety zbliżam się do poważnego egz i nie wiem kiedy to nastąpi...Buźka p.s. pokoik bomba :) zresztą jak wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o jakąś małą reklamę nowego bloga, do którego hasła już z pewnością nie zapomnę! :D
    :http://creaking-beauty.blogspot.com/


    I wesołych! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Florentyna, dziękuję bardzo i wzajemnie :)

    Kamilka - gratulacje z powodu zostania ciocią!!! :) Słyszałam już dobre wieści, Asia była superdzielna i wypchnęła małego z hotelu modelowo ;) W ogóle bardzo dziękuję za komentarz, miło mi że zaglądasz :) A na fotografie twoich dzieł czekam cierpliwie, jestem pewna że w odpowiednim momencie poczujesz wenę do dzielenia się swoją sztuką! Ściskam gorąco!

    Marta - nowe hasło wytatuuję ci na pośladkach, więc lepiej nie zmieniaj za często ;) Wrzucę jakiegoś nowego posta po świętach. Buziaki dla rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Olka wypoczywaj ile wlezie, bo za chwilkę zacznie się Wam hardcore :D Trzymam kciuki za Was! My najgorsze mamy już chyba za sobą i dzielnie walczymy dalej. Pozdrawiamy! krasne i Julek

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails