poniedziałek, 13 czerwca 2011

Kajetan


Słońce wschodzi, głaszcze powietrze.
Dziecko się rodzi. Szumi deszcz.
Kwiat otwiera oczy w ogrodzie.
Zorza wieże złotem okleja.
Ptak ptaka strofuje w gnieździe.
Gwiazda dzień dobry mówi gwieździe
Dziecko się rodzi.
Dziecko się rodzi.
Nasze dziecko się rodzi.
Nadzieja.

K.I Gałczyński z wiersza "Dziecko się rodzi" 

 3 dni

5 dni

 6 dni
Pełne 10 paluszków, policzyłam już w szpitalu

 Pewny chwyt przyszłego tenisisty (zawód wybrany przez dziadka)

 Moi najpiękniejsi mężczyźni

Z ukochaną ba... hmm, żoną dziadka ;) która dla wnuczka przygotowała to piękne łóżeczko:


Żeby tradycji stało się zadość mama musi się pochwalić bobasem. A więc:
imiona: Kajetan Mirosław
urodzony: 06.06.2011 r. o godzinie (uwaga, to nie żart, jest podejrzenie, że położna się zlitowała wpisując godzinę porodu) 5:55 rano.  
waga urodzeniowa: 3015 g
wzrost: 54 cm
nogi: długie!
oczy: oczywiście na razie niebieskie
usta: do całowania
tryb życia: stabilny, na razie się wysypiamy ;) na razie!
IQ: wysokie... ma takie mądre oczy!
najlepszy przyjaciel: zając Humphrey
miejsce urodzenia: Nowy Tomyśl, a dokładnie najstarsza część gmachu szpitalnego, w której urodziłam się ja, moja mama, a teraz i mój syn. Szpitala, do drzwi którego zapukała moja babcia 50 lat temu będąc w ciąży i szukając pracy. Praca była, babcia została ... i od tego czasu ten szpital stanowi istotną część naszego życia. 

zdjęcie użyczone z portalu http://www.nowytomysl.net.pl/

Dziękujemy za wszystkie smsy z gratulacjami i życzeniami! Bardzo, bardzo jesteśmy wdzięczni za pamięć i wsparcie.  Dziękujemy też pani Beacie, położnej, która zagrzewała mnie do walki do samego końca porodu i naszej pani doktor Ewie, dzięki której całą ciążę przeżyłam w ogromnym spokoju i zaufaniu, że wszystko będzie dobrze. 
A rodzicom za opiekę to nie wiem jak będziemy dziękować :*

... a póki co blog przechodzi w stan stand by i trochę to pewnie potrwa. Całą trójką: pozdrawiamy!

17 komentarzy:

  1. moje gratulacje!!! niech się zdrowo chowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności!

    Bardzo mocno trzymam kciuki za to ażeby cała trójka wysypiała się jak najdłużej! :D

    Gratulacje! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce13 czerwca 2011 04:30

    Olek, wzruszający i pełen ciepła post :) cieszcie się sobą i odkrywajcie świat na nowo :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje - wszystkiego dobrego Wam życzę :-)
    krasne

    OdpowiedzUsuń
  5. Oleńko, wszystkiego najlepszego, serdecznie Wam gratuluję wspaniałego synka:)

    Dorota K. vel Dziennikarzyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Poryczałam się, że hej. Kajtek! Ciotka Ci mówiła przez telefon na dzień przed wyjściem z pieczarki, że jak wyfruniesz o terminie, to masz klocki Duplo jak w banku! No i masz!
    Cudny jesteś i oby tak dalej!
    Kochani, kochajcie się :)

    eda

    OdpowiedzUsuń
  7. super! moje gratulacje! cieszę się, że wszystko dobrze i już w komplecie w domku :)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. No ciocia, ja tu widzę Karol copy Junior :) - usteczka Twoje a reszta- mały tatuś, ale to sie u bobasów szybko zmienia. Trzymajcie się zdrowo i dzielnie! Moc buziaków

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!! Jaki On jest śliczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koooooooooooooocham :********** Wracajcie już do Rocket :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny synuś, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Życzę dużo radości z nowego życua (Kajtka i Waszego) :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. BARDZO BARDZO dziękujemy za wszystkie ciepłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nasze maleńkie Cudeńko :*



    ciocia J.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails