niedziela, 11 września 2011

Przekrojowo przez ostatnie 3 miesiące

Ten film trwa 15 minut (w pierwotnej wersji 20') i prawdopodobnie jest do strawienia wyłącznie dla dziadków tego dziecka. No może jeszcze dla rodziców chrzestnych ;) Jeżeli nie jesteś dziadkiem ani też rodzicem chrzestnym, a uda ci się dotrwać do końca, to zapraszam na kawę! (i pogadankę na temat tego dlaczego jesteś idealną osobą do założenia rodzinnego domu dziecka lub o tym, że minęłaś się z powołaniem i powinnaś była zostać pediatrą ;)



8 komentarzy:

  1. Obejrzany od deski do deski :) Kocham, kocham, kocham :***

    OdpowiedzUsuń
  2. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce12 września 2011 01:03

    Obejrzałam od początku do końca, co więcej - wzruszyłam się w kilku momentach (zdejmowanie skarpetki gdzieś w okolicach 4 minuty), co ewidentnie świadczy o tym, że się starzeję ;D. Fajny chłopak, a stópki ma boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. EEEeejjj dotrwałam do końca :P Babcieje :D Co to za piosenki tu?? Idealnie pasują do tego małego Cudeńka :) Zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi... a mnie się nie udało obejrzeć brzdąca w całości... trochę przyspieszyłam :P
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  5. No dziewczyny, jesteście twarde ;) a tak serio to bardzo mi miło, że obejrzałyście. Myślę, że to będzie fajna pamiątka za jakiś czas. Następny film przekrojowy będzie z miesięcy 3-6, już zbieram materiał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się przyznaję bez bicia że te 14 minut mnie przeraziło ;) głównie z uwagi na to, że obawiam się żeee po obejrzeniu całości poczułabym coś na kształt chęci posiadania dziecka :D

    buziole! trzymajcie się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten twoj blog:)Sie zaczytalam.Mam lekture w pociagu i przed spaniem nawet ha ha.Chcialabym umiec tak ladnie filmik na youtube zmontowac.Czasem gadam glupoty,bez ktorych film na pewno tylko by zyskal na jakosci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. \piękny film, wzruszyłam się:) Mogłaby byś podać tytuły piosenek ?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails