wtorek, 6 grudnia 2011

6 grudnia, czyli jaki dzień???


Dokładnie tak, jak myślicie!!! Dzisiaj jest ten jedyny w roku dzień, od dawna wyczekiwany i z nadzieją witany. Dzisiaj jest dzień ukończenia przez naszego syna SZEŚCIU MIESIĘCY! :D Mama podskakuje i wznosi dzikie okrzyki, tata rzuca się na kolana udając, że gra solówki na gitarze elektrycznej, pieluchy wirują, oliwka się leje, marchewka ze słoiczka sama się wydostała i biegnie w stronę rozdziawionej paszczy Kaja Pączkowskiego - bobasa sześciomiesięcznego! Jednym słowem: szaleństwo! Największe trudy za nami, teraz oficjalnie wchodzimy w fazę martwienia się o to, co z niego wyrośnie i żeby nie rozbił sobie głowy o kant przy wannie (w czasie nauki chodzenia). Cóż za radość :)



Oczywiście sama sześciomiesięcznica odbyła się bez przełomowych rozwojowych wydarzeń, jak każde "urodziny". Niemniej jednak granica 6 miesięcy jest zawsze symboliczna i ważna. Przynajmniej do tego przyzwyczaili mnie producenci odzieży dziecięcej (rozm. 6-9 miesięcy), mleka modyfikowanego (nr 2!), smoczków i innych rozmiarowych gadżetów, a echem w mojej głowie odbija się obiecujące zeznanie przyjaciółki Kasi: "Tak naprawdę pierwszy raz odpoczęłam po sześciu miesiącach". Kajetan! Drinka z palemką poproszę!
***
A teraz niespodzianka w klimacie świątecznym :) Gwiazdorek, którego widzimy na zdjęciach powyżej, nie byłby prawdziwym Gwiazdorkiem, gdyby prezentów nie rozdawał! Tak więc mam tu mały prezencik dla ciebie, tajemniczy lub znajomy czytelniku mojego bloga, po drugiej stronie kabla. Zestaw 6 szytych "bombek" na choinkę, lub jak kto woli - zawieszek świątecznych, dyndadełek samochodowych, wisiorków ozdobnych - pole do interpretacji jest szerokie. Oto one:


Jeżeli byłby ktoś chętny na ten mały prezencik (zachęcam wszystkich! znajomych  i nieznajomych,  moje dziewczyny i rodzinkę! Nie, mamo, nie chodzi o Ciebie... no dobra, uszyję ci zestaw poza konkursem!), to proszę tylko dać znać w komentarzu pod tym postem. W niedzielę 11.12.2011 Kajek Mikołajek wylosuje zwycięzcę, a ja umieszczę informację o tym na blogu tego samego dnia. Wtedy się skontaktujemy i paczuszka poleci wprost w ręce zwycięzcy za pomocą naszej nieśmiertelnej PP lub zostanie wręczona osobiście przez pana Gwiazdorka. Deal? :)


21 komentarzy:

  1. 6 miesięcy...a wciąż mam w głowie magiczne zdanie - "Ja jutro nie urodzę" :)
    Buziaki dla całej rodzinki. J

    OdpowiedzUsuń
  2. JA SIĘ PISZĘ!!!
    Kajtek, wylosuj ciotkę Edłardę, plizzz! Nie bądź taki i daj coś wygrać ;D
    Zwłaszcza że przesyłam Ci gorące buziaki z okazji osiągnięcia tak poważnego i statecznego wieku :) Love!

    Eda

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kochany Mikołajek :*:*:* Uwielbiam te zdjęcia. Codziennie poprawiają mi humor :DDD Zwłaszcza takie jedno specjalne ;))) ps. Oczywiście, że chcę takie bomb(k)owe cudeńka :) Kaju - liczę na Ciebie :) No i oczywiście: STO LAAAT!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana! Fociszcza jak z katalogu! o_O
    Udał się wam ten Kajetan oj udał :D ♥
    (ja bym Ci tylko proponowała jakiś znak wodny dać na tych zdjęciach- bo serio ktoś Ci je podprowadzi :* )

    Oby faktycznie ten drink z palemką mógł wystąpić! chociażby bez % ale wolna dłuuuższa chwila na sączenie wskazana ;)


    A jeżeli chodzi o ozdoby to jakżeby inaczej! Jaszka stoi w kolejce! ♥ Cudne są!

    Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce6 grudnia 2011 02:43

    Ależ oczywiście, Olek, że ślinię się do bombek! Proszę mnie uwzględnić w losowaniu :D Młody ma zarąbistą czapeczkę, mam słabość do cekinów jako dziecko rocznik '81 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ciocia Jaszmurka rzeknie to sama li prawda wydobywa się z jej ust! Znak wodny dodany :) Dziękuję za sugestię i buziaki dla was wszystkich, dziewczyny! Justyna Sz. - proszę mi się podpisywać, bo losowanie to poważna sprawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Internet to dziwne miejsce więc lepiej dmuchać chuchać :*
    (moje zdjęcie znalazło się kiedyś na aukcji allegro :] także wiem co mówię. Od tej pory podpisuję :) )

    buzioooole! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. *Nie zdjęcie mojej buzi (tego nikt by nie chciał ahahaha) aleeee zdjęcie z bloga 8)

    OdpowiedzUsuń
  9. My chętnie też wystartujemy do konkursu - czyli Dorka Kurian-Rozmarynowska z mężem i małą 5 -miesięczną fasolką w brzuchu:) PS. Trzymajcie kciuki, może fasolka jutro okaże się chłopcem/dziewczynką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny Mikołaj i cudne ozdoby - ustawiam się w kolejce ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ja bardzo chętnie, jeśli tylko serduszka i jeśli tylko czerwono, zawsze się zgłoszę!
    www.skrzatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś czuję, że wygram, więc od razu się umówmy, że a) poproszę Miko-Kaja o dostawę osobiście do domu (obędzie się bez zaprzęgu reniferów, nie bądźmy drobiazgowi, wystarczy, jak mama pociągnie sanie ten kawałek, no chyba będzie śnieg we wsi, bo inaczej na ulicach drzewkowych może być ciężko), b) wręczenie nagrody powinno nastąpić co najmniej w czapce widocznej na zdjęciu, no i ewentualnie w śpioszkach - dzieci w śpioszkach mnie też rozczulają ;) So, see you soon on the cyprys street :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny Mikołaj i wspaniałe fotki! Oczywiście ozdoby muszą trafić do nas bo ciocia Kasia nie potrafi stworzyć takich cudeniek a bardziej tradycyjne bombki w rękach Olusia mogłyby się okazać niebezpieczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. :)Szczęśliwego dzieciństwa dla Kajtka:) Wygląda prześlicznie i jestem pewna, że Mikołaj szczodrze Go obdarował;) My też wczoraj świętowaliśmy- nasza Córeczka jest urodzona tego samego dnia co Kaj tylko o rok wcześniej;) Uwierzcie- będzie jeszcze ciekawiej:)))
    Nieśmiało ustawiam się w kolejce do losowania cudo-bombek;) Pozdrawiamy A&A

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym poprosić Piękny Mikołaju-Kaju
    żebyś wylosował dla mnie te śliczne bombeczki :)
    Ustawiam się w kolejce.
    Cieplutko pozdrawiam Ciebie i Mamusię.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. a co tam też się ustawię.... :) blog jak zawsze poprawia mi humor

    OdpowiedzUsuń
  17. O Akacjo Srebrna, z rączki tego czarującego Mikołaja to ja wszystko, a takie ładne bombki to już zwłaszcza! Gratuluję Wam półmetka roczku!! Moja przyjaciółka z okazji roczku mojego Puszka spytała mnie, czy nie jest tak, że ja czuję, jakby to były też moje urodziny. Jest tak! Toż to moje dzieło, dzień po dniu :) Dlatego właśnie gratuluję WAM. Wszystkiego dobrego w grudniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. ojojoj... zdjęcia cudne!!! i ta czapka!! no i te oczęta ogromniaste! :) przesyłam najlepsze życzenia dla malucha! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale się cieszę :) już się nie mogę doczekać losowania. Będzie filmik! Dorota, napisz koniecznie co wyszło na usg (może na maila ?). Czekam niecierpliwie! Myślę, że Edi też się chętnie dowie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja optuję za dziewuchą, gdyż ponieważ iż jest nas za mało. Same choopy się rodzą dziennikarzynom, do diaska! Dorciu, wielkie gratulacje - w końcu zmontowanie małego krasnala, jak wiemy, nie jest takim łatwym, choć, nie przeczę, przyjemnym :), zadaniem!

    Pozdrawiam cieplutko z zimnego Gdańska

    Eda

    OdpowiedzUsuń
  21. O w morde! Ale bym przegapila okazje! Niech Pan Kajetan Mikolaj dobrze losuje a jak sie zobaczymy w święta to mu osobiście podziękuję! (az mi sie zrymowalo) Boskie zdjecia Olek!! Anne Geddes sie chowa!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails