poniedziałek, 2 stycznia 2012

A jak to było w miesiącach 3-6?

A tak, jak na filmie. Oto kolejne trzy miesiące życia Kajtusia w retro migawce. Wiele było różnistych "pierwszych razów" w tym okresie. Pierwszy rogalik, pierwsze samodzielne siedzenie, pierwsze słowa w całkiem nowym języku. A to pamiątka z tych dni...


Jeżeli jesteś rodzicem, dziadkiem, rodzicem chrzestnym lub aniołem, to zapraszam Cię do obejrzenia pełnej wersji filmu, gdzie w tle słychać naszą niezbyt mądrą paplaninę i komentarze z offu. Dla koneserów ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny filmik. Super pamiątka! Kajtuś- cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej
    Na twój blog trafiłam przy okazji filmików na youtube o pieluchach wielo. Nie ukrywam że jestem pod wrażeniem, od 2 dni w każdej wolnej chwili przy kompie przeglądam Twój blog od początku jego istnienia. Teraz obejrzałam film o Kajtku:) Super dzieciaczek, mój synek ma lada dzień 6m-cy i a tych filmikach jakbym widziała mojego szkraba, też jest taki żywy i uśmiechnięty od samego rana. Dopiero od niedawna mamy aparat który robi w miarę sensowne zdjęcia i filmy ale z tego co mamy w bibliotece powstałby na pewno fajny film. Podpowiedz proszę Akacjo jakim programem sklejasz takie cuda? Nie wiem czy Windows Movie Maker da radę. Proszę o podpowiedź.

    Nowa fanka Twojego blogu, Filasia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Filasiu, miło mi cię poznać :) Używam dokładnie Windows Movie Makara i choć jest prosty jak cep, to daje radę i jakoś sobie te filmiki sklejam. Do tego filmu użyłam też efektu retro dostępnego w opcjach YouTube. To znaczy najpierw przyśpieszyłam go w WMM, a następnie w edytorze You Tube dodałam efekt retro. Generalnie polecam WMM, bo sparzyłam się na bardziej profesjonalnym programie (chyba Pinacle), który może i był fajny, ale potrzebowałabym kombajnu, a nie komputera, aby go wyedytować. Problem był nawet z otwarciem pliku, wszystko mi się wieszało.
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej zabawy przy edycji!
      Ola

      Usuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails