czwartek, 12 stycznia 2012

Miniaturka

Kolejny film wysyła się powolutku na YouTube. Bardzo powolutku. Śmiertelnie wolno. Nieważne! Za oknami złowieszcza wichura i ulewa oraz 4 st. C. Jest 12 stycznia 2012, mimo że pogoda zupełnie na to nie wskazuje. Pączek słodko śpi, my odpoczywamy. Cudowne są te leniwe wieczory po intensywnym dniu. A ile dziś było poważnych rozmów z małym człowieczkiem, jaka walka z gotowanymi warzywami i ta podróż w chodziku od łazienki aż do okna balkonowego. Prawdziwe wydarzenie w życiu małego człowieczka. O tym, jak mocno trzeba się wysilić, aby się porozumieć z mamą, traktował będzie jutrzejszy film. Już dziś zapraszam na seans, a w oczekiwaniu podzielę się zaskakującym odkryciem: mam rękę do storczyków! Dopóki nie poznałam mego ukochanego, potrafiłam uśmiercić nawet kaktusa, a paprotki popełniały przy mnie samobójstwo, co znacznie skracało ich cierpienie. A teraz? Wszystkie kwiaty podlane, duża orchidea kwitnie raz za razem, a miniaturka już drugi raz. W pokoju małego musi być dobre chi ;)





3 komentarze:

  1. Akacjo! To ja, Marchew! Ja tez kiedys ze zdumieniem odkrylam, ze mam reke do storczykow (hehe, tylko do ziol to kurcze juz nie mam, i do cyklamenow na przyklad nie mam, ale i tak nabywam jedne i drugie i licze na cud). Pisze z iPoda, od ktorego po dluzszym czasie zawsze boli mnie glowa (autentyk). Kiepsko u mnie ostatnip z komputerem, panie, bo dziecie dostaje ostatnio bolu straszliwego na widok nieosiagalnego laptopa, a wieczorami podwedza mi go chlop. Zreszta laptop juz ledwo zipie jako ten cyklamen, ale jesli pociagnie do weekendu, hehe, to obejrze sobie Kajtkowy filmik (slabosc mam) i na maila odpowiem! Sciskam Cie tymczasem - marchew.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze rękę do wrzosów. Polecam! Obojętnie, czy podlewasz czy nie, zawsze wyglądają ekstra :D No i nie ukrywam, liczę na to, że odbijesz chłopakom kompa i skrobniesz co nieco ;) Pozdrawiamy gorąco (Kaju przez sen)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails