czwartek, 1 marca 2012

Imieniny Aleksandra

Nasze dziecię rozpoczęło proces uspołeczniania. A to dzięki swojemu pierwszemu zaproszeniu na imieniny! Łaskawie pozwoliło, aby Mama (zawsze spragniona towarzystwa i kawałka ciasta) oraz Tata (który poza domem zamienia się w lwicę pilnującą potomka) towarzyszyli mu w tym ważnym wydarzeniu. 

Syn pozwolił, abym to ja wręczyła prezent


Mamo... kim są te wszystkie człowieki???

Słuchaj stary, twoja mama przyniosła prezent i za to należy ci się rodzynka. Częstuj się.

No anioły! Anioły! ;D

To ty się mama baw i powiedz tacie, żeby mnie na chwilę zostawił w spokoju, bo ja tu muszę wyliczyć wysokość odsetek naszego kredytu hipotecznego... 


Nie jest dobrze, nie jest dobrze... Chyba dostanę go w spadku i będę musiał spłacać!

Dziękujemy za zaproszenie, była to przemiła impreza pełna dziecięcego chaosu ;) Do następnego razu! Kajetan obiecuje, że przy następnej okazji weźmie ze sobą biznesplan (ze szczegółowym finansowym wyliczeniem) dla cioci Kasi, aby ją namówić na powrót do studia ;) Jest też bliski obalenia wzoru na obwód okręgu...

4 komentarze:

  1. Uśmiałam się jak zwykle! Komentarze do zdjęć super!

    OdpowiedzUsuń
  2. :D Jak ja lubie Twoje, tfu, Wasze posty! Brawa dla rachmistrza! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! wiedziałam że Kajtuś będzie uzdolniony matematycznie :-) i będzie z ciocią Justyną dowodził matematyczne twierdzonka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oluś jaki elegant :) Skupienie i mina Kaja nad liczydłem - bezcenne :) Bombowe chłopaki! I oczywiście fajowe fotki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails