środa, 18 kwietnia 2012

Dwa scrapowe albumy

Miałam kiedyś takie hobby... scrapbooking ;) Od narodzin potomka scrapbooking kojarzy mi się głównie z uporczywą myślą: gdzie do cholery upcham te wszystkie przybory do scrapowania, kiedy  Kajetan podrośnie i będę potrzebowała dołu od kredensu? I jeszcze te wszystkie nietknięte papiery, te dziewicze, nieskalane tuszem stemple, te wysychające od nieużywania tusze. Rany boskie! Uporczywe kolekcjonerstwo dotyka mnie na dwóch polach: jedzenie i przybory scrapowe. Czuję się nieswojo z pustą lodówką, zamrażarką i szafkami, więc kolekcjonuję zapasy żywnościowe. Gdyby nagle wybuchło jakieś powstanie, to spokojnie wykarmię przez miesiąc naszą rodzinę i co najmniej tuzin partyzantów. A jeżeli zaraza zmiecie z powierzchni ziemi sklepy scrapowe, to zacznę wyprzedawać swoje zapasy i starczy na kilka tygodni. Nie żebym tego wszystkiego potrzebowała, ja po prostu lubię mieć. Dobijcie mnie! Dlatego też ostatni album powstał z zapasów, które MUSZĄ zacząć się kurczyć, bo jak pisałam na początku: kończy się miejsce na ich przechowywanie. Oto album dla mojej przyjaciółki Ani z okazji jej 30 urodzin. Ponieważ więcej niż połowę tego czasu przeżyłyśmy jako przyjaciółki od serca, to tym wspomnieniom poświęciłam album. Robienie go (w nieustającym towarzystwie pewnego małego człowieka zafascynowanego pudłem ze stemplami)  to był wyczyn iście cyrkowy ;) Najważniejsze w tym albumie było to, co na zdjęciach niewidoczne - pomiędzy kartami pochowane były skany naszych rysunków, liścików, komiksów itp. Wszystko zachowałam na pamiątkę naszych lat dorastania.






...boję się wszelkiego typu jeżdżąco-błyszcząco-latająco-grających piekielnych wytworów ludzkiej myśli, stworzonych w imię "rozrywki". Za każdym razem mam wrażenie, że mnie rozrywa, to fakt! Ale dla Ani dam się przykuć do theme parkowego samolocika ;)


Oprócz tego kilka miesięcy temu zrobiłam albumik ciążowy dla pewnej nieznajomej i znajomej jednocześnie ciężarnej dziewczyny, której filmy na YT dodawały mi otuchy i poprawiały humor w czasie ciąży. Album powstał głównie z przecudownych papierów Echo Park "Walk in the park", "Summer days" oraz "Little girl". Bark mi słów jak piękne są te papiery, jestem zakochana w Echo Park! :) Album poleciał za ocean i nigdy się chyba nie dowiem, czy dotarł...



Pozdrawiam wszystkie scrapujące mamy niemowlaków. Jak to mówią w Ameryce: I know your pain ;)

6 komentarzy:

  1. Znowu nie dbasz o mój budżet ;) Skoro już wiem, skąd pochodzą te bajeczne papiery, to oczywiście będę musiała je zamówić :D Nadają się idealnie do Zosikowego albumu, za który może się w końcu kiedyś zabiorę ;) Twoje dzieła jak zwykle cudne :) Jessica na pewno była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent. I piękna przyjaźń! Mam podobną i ja, z 18-letnim stażem :) Byłam świadkiem na jej ślubie, dziś obie mamy synów. To do niej biegnę po powrocie do Polski, kiedy już nacieszę się rodzicami i bratem, a ona czeka na mnie z sernikiem i schabem ze śliwką :) A bywa, że i kaczką w pomarańczach :))

    Właśnie, w kwestiach spożywczych, zachwycił mnie Kajetan z kurczęcą nogą w objęciach! William też kurczaczkiem nie pogardzi, a to pieczonym, a to z rosołku (właśnie ugotowałam gar na jutro i musiałam choć trochę zeżreć w ramach kolacji chyba, zamilczmy zresztą nad tym). Hitem jest u nas bazylia! Uwielbia w każdej postaci, także całych listków :))

    Scrapuj, scrapuj, Akacjello droga, bo robisz to pięknie. Serio. Mam prezent od Ciebie w domu to wiem!

    P.S. Syn mój luby jakoś wyjątkowo Wielkanocy nie przeżył, nawet jak po obiedzie poszliśmy w odwiedziny do rodziny (hehe) i było nas przy stole sztuk niespełna dwadzieścia, on nic. Ciekawa rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny album , wspania pamiątka dla Ciebie i Ani:)
    A jeśli Aniu czytasz komentarze... to wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:) Bałam się trochę tej trzydziestki, ale jest całkiem ok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny album, szczególnie kolory, ale w 2 miejscach wkradł się błąd. Family - jedno L.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulalala ależ zaszlałaś! :D
    Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails