sobota, 7 kwietnia 2012

Uśmiechnij się, już Wielkanoc!

Tę kartkę dedykuję i przesyłam mojej kochanej cioci Ani, zwanej też Hanią. Ciociu kochana, jesteś cudownie pozytywną i wspaniałą osobą, od zawsze moją ulubioną ciocią i wzorem radości życia. Wracaj szybko do zdrowia, bo jak jesteś nie w formie, to sama zobacz jaką minę robi Kajetan. Już nie wiem, jak go przekonywać, że wkrótce wszystko będzie tak jak kiedyś! Ogromne wielkanocne buziaki :*


Ps. To jedyna kartka jaką zrobiłam i wysłałam, tak więc niniejszym na łamach bloga się rehabilituję,  pozdrawiam świątecznie i życzę Radosnych Świąt Wielkanocnych  wszystkim naszym przyjaciołom i rodzinie, a w tym (w kolejności przypadkowej): Babci Stasi, Marcie, Justynie i wujkowi Gerardowi, Wujkowi Jankowi i Cioci Basi oraz Monice i Mariuszowi, mojej kochanej chrześniaczce Kindze i Dawidkowi, Wujkowi Mirkowi i cioci Krysi oraz przechodzącym w tym roku w stan formalnej dorosłości Ani i Bartkowi, Renacie i Mariuszowi oraz Olafowi i Martynce, Krzysztofowi i Sławce oraz Mikołajowi i Zuzi, drugiej Babci Stasi z Lublina oraz Darkowi, Sławkowi i cioci Beacie, Łukaszowi i Agnieszce i... (zataczamy kółko z powrotem z Lublina do Poznania) Darkowi i Beacie oraz Szymonowi i Klaudii oraz Stasiowi. Mam nadzieję, że życzenia zostaną odebrane poprzez bloga :) Z rodzicami się widzimy, więc przez Internet życzeń składać im nie musimy! Całujemy, kochani!

4 komentarze:

  1. To i tak o jedną więcej niż ja! :D
    ahahaha
    Ściskam świątecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, teraz to Kaju Cię na pewno zakiluje za tę fotkę ;) Wesołego kicaja :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego dla Was! Piekna kartka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Karol twierdzi, że będę się smażyć za to zdjęcie w bobasowym piekle ;) a ja bym zwariowała ze szczęścia, gdybym miała takie zdjęcie małego Karolka! Pozdrowienia dziewcxyny!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails