niedziela, 17 czerwca 2012

Szzzz... Hania śpi!

Mamusia Hani do tablicy! To śliczne (mam nadzieję, że śpiące a nie płaczące) dziecię narodziło się kilka tygodni temu, a miny robi jak mama, fryzurę ma jak tata. Za piękne zdjęcia, pięknie dziękuję Dominiko. A taki będzie podarek dla Hani, jeśli tylko mama wyśle mi na maila swój domowy adres, bo jeśli nie, to wyślę do firmy adresując "na biurko" i nie odbierzesz przez następne 6 miesięcy :P


Można powiesić na drzwiach do pokoju, na łóżeczku, na wózku. Wszędzie tam, gdzie znaleźć się może jakiś admirator, gotowy zbudzić śpiące dziecię i tym samym zaskarbić sobie dozgonną niechęć mamy. Gościu pamiętaj: sen dziecka rzeczą świętą!



Mamo Dominiko, czekam na kolejne zdjęcia i wieści z frontu! Trzymaj się dzielnie, buziaki :)

5 komentarzy:

  1. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce17 czerwca 2012 11:33

    Przesłodkie, Olek, dziękuję :) wzruszyłam się, naprawdę :) a adres zaraz wyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja widzę, że Kaju już śpi, skoro mama bloguje :))) Bardzo dobrze, niech się Dziecię regeneruje przed wtorkiem :D A Mamusi Dominice składam w tym miejscu ogromne gratulacje z okazji narodzin Córci :))) Pociechy z Pociechy :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce17 czerwca 2012 11:40

      Dziękuję i również gratuluję Maleństwa :)

      Usuń
  3. To ja też gratuluję :)

    ps. Dżastina czekam na wspólny spacer :D

    Cmok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko Krasne, co się odwlecze to nie uciecze :) Całe lato przed nami. Odezwę się niebawem :D

      Usuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails