czwartek, 26 lipca 2012

Romans w jednym akcie

Życie bobasa jest pełne niespodzianek. Czasami dżentelmen idzie sobie grzecznie spać na drzemeczkę (2 godziny JAK NIGDY, syn wiedział, że mama chce chwilę w spokoju pogadać z ciotką!) i nawet nie wie, że może obudzić się w łóżku z dziewczyną...

Kajetan: - O niebiosa wielkie! Pamiętam, że wiele mleka polało się przed południem z mego pucharka, ale żeby tyle, aby nic nie pamiętać???
Zofia: [cóż to za wielkiej urody i błyszczącej glacy młodzieniec?!]

Kajetan: - Dobrze, przyjrzyjmy ci się bliżej moja panno. Zacne masz legginsy!
Zofia: [Jakież on ma oczy błękitne! Niczym niebo nad Grecją, niczym tafla Świtezi o poranku (zanim turyści pobudowali domki letniskowe) , niczym ... moja bluzeczka dzisiaj! To znak.]

Kajetan: Ach otrzyj łzy Zofio! Cóż cię wzruszyło tak bardzo, że łzy twe niczym diamenty spadają na moje poplamione mlekiem prześcieradło?
Zofia: [Bliska jestem omdlenia, on rękę ku mnie wyciągnął i smyra mnie królikiem po policzku...]

Kajetan: Och Zofio... Zatkaj nosek swój zgrabny, bo puściłem bąka.
Zofia: [Chyba puściłam bąka. W takiej chwili podniosłej!!!]

Kajetan: Już pierwsze lody za nami, niechaj przysunę się odrobinkę. Czy mogę? 
Zofia: [Stary,to twoje łóżko, rób co chcesz, tylko pozwól że wezmę cię pod rękę].

Kajetan: A wy tu tak zamierzacie sterczeć i się na nas gapić? Zaprawdę powiem ci Zofio, kawałka siebie dla siebie zachować nie sposób, bo w każdy zakamarek duszy i pieluchy ci zajrzą... Ech, takie są już matki.
Zofia: Ach mój piękny, nie zważaj na nie, w mą spójrz stronę. Mimo że tłum w tym pokoju niemały, ja czuję że sami jesteśmy we wszechświecie!

Kajetan: Patrzę.
Zofia: Fajny mam palec u stopy?

 Kajetan: Mamusiu, przyznać muszę że ubaw to większy niż "Małe myszki" na Baby TV. Zofio, nie odchodź.
Zofia: Kiedy czuję, czuję że... MAMO JEEEEŚĆ.
Chór: [Wielkaż to radość dziecię mieć w domu, a dwójka to już szaleństwo]. Kurtyna.
***
Mama Akacja: I jak mysikróliku, fajna panna? 
Kajetan: Bombowa! Piąteczka!


A na koniec mały baby switch!




6 komentarzy:

  1. :)))) Pozdrowienia dla Pieknej Pary!

    OdpowiedzUsuń
  2. Popłakałam się ze śmiechu po przeczytaniu....
    Dialogi pierwsza klasa :)
    Czekam-y ( z moim M.) na kolejne odcinki akacjowej telenoweli...
    Olka, coś musisz zrobić z tym talentem !
    Wakacyjnie pozdrawiam,
    piątka dla Kajka :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, padłam! Boskie romansidło Olek!!! :)))) Dzień był cudowny, oby jak najwięcej takich :DDDD A kajtkowe "a co to"? kiedy zobaczył Zośkę w swoim wyrku - bezcenne :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zdjęcie z króliczym wąsem :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Angina?Pfiii, u nas jelitówka punkt "pierwsza gwiazdka", chwilę po zamknięciu aptek i sklepów, gdzie występuje zawsze pożądany "Sinlac:...:/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails