sobota, 25 sierpnia 2012

Ubranko na CD

Wyjątkowe filmy z wakacji wymagają wyjątkowej oprawy. Żeby nie zaginęły w gąszczu pamiątek i nie trafiły, jak to często u mnie bywa, na stos sprawdzić zawartość tych płyt. Mam właśnie jeden taki stosik do przejrzenia, zabieram się za niego od 6 miesięcy ;)



Zdjęcia zrobione telefonem, aż dziw bierze!
Przy szyciu tych ubranek używałam moich najnowszych zabawek: noża krążkowego, maty samogojącej i akrylowego przycisku z miarką. O Boże mój, jak to ułatwia szycie!!! Wszystko kupiłam na Allegro (możecie znaleźć pod hasłem "nóż krążkowy Olfa") i jestem superzadowolona. Wszystkim miłośniczkom prostego cięcia polecam! 

6 komentarzy:

  1. Świetne! Masz dziewczyno talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Auuuuaaaaaaeeeeeuee - to było 'dziękuję' po waleńsku :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała pamiątka w wyjątkowej oprawie:)
    dzięki Olunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a za 10 lat będziemy wyć ze wzruszenia oglądając :) ps. mam dużo zastrzeżeń do pani kamerzystki i wielu scen, następny film będzie dużo lepszy. Ale cieszę się, że ci się podoba :) Zobaczymy co powie ciocia A!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails