niedziela, 5 sierpnia 2012

Wakacje - wstęp

Długo nas nie było, ale nieobecność jest w pełni usprawiedliwiona. Wczoraj dopiero wróciliśmy z cudownych wakacji nad morzem, które spędziliśmy z przyjaciółmi. Mam teraz godziny filmów do edycji i ambitny plan, aby rozpocząć pracę jeszcze dziś! A na razie zdjęcia z telefonu  (zapomniałam wziąć na wakacje: mleka dla dziecka, pieluch jednorazowych i aparatu fotograficznego :D za brawa dziękuję! W kwestii zdjęć możemy jednak liczyć na ciocię Kasię, najbardziej utalentowanego fotograficznie członka naszej wycieczki). Otóż i Bałtyk oraz panowie T.


I jeszcze miła przygoda, która spotkała nas po drodze na plażę. Mały wyleciał z krzaków prosto na tego oto pana :)


W liceum Acid Drinkers (Skoczek), potem KNŻ (oboje), a teraz wkraczamy w fazę Arki Noego, dlatego też spotkanie z Litzą i jego rodziną było fantastycznym wydarzeniem! Szczerzymy się na zdjęciu makabrycznie, wstyd mi za siebie ... Natomiast Kaju wpatrzony jak w obrazek. Śmiać mi się chce, jak sobie przypomnę kiedy Skoczek nieśmiało zapytał "Przepraszam, czy PAN Litza?". A wczoraj byłam na koncercie, gdzie grał KNŻ i jeszcze bardziej mi się chciało śmiać, gdy na nowo dotarł do mnie tekst jednej z piosenek "Przepraszam, czy mogę sobie zrobić zdjęcie z panem?". Litza, dzięki za zdjęcie i zamienienie kilku słów oraz przywitanie nas na plaży następnego dnia.

Więcej zdjęć z telefonu niet, ale relacja z wakacji już powoli dojrzewa i się robi...

4 komentarze:

  1. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce5 sierpnia 2012 13:30

    Wyszczerz jest przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika, umówmy się... pełen banan to nie jest moja mocna strona, jeżeli chodzi o fotografowanie się ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeny jakie ma cudne Tygrysie wdzianko! :D

    A buzie macie faktykos w rogala wywinięte! ahahaha ale pozytywnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie moja żonka wspomniała mi, że jak szła z dzieciakami nad morze, to widziała Litze. Ale na 100% nie była pewna. Teraz widzę, że odpoczywamy na tej samej plaży.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails