niedziela, 18 listopada 2012

Słownik Kaja


Długo nas nie było i zdecydowanie nie robiliśmy w tym czasie tego, co lubimy robić najbardziej (a lubimy np. jeździć na wycieczki, bawić się i jeść). Chorowaliśmy. Wszyscy po kolei, a biedny nasz chłopiec najciężej. Na szczęście już wszystko jest dobrze, a antybiotykom, sterydom, wenflonom i innym takim powiedzieliśmy gromkie "PAPA!" i obyśmy się więcej w tym (i następnym i każdym kolejnym) roku nie mieli okazji powitać. 
Dla uczczenia okresu stagnacji, niemocy i beznadziei postanowiłam w końcu coś wytworzyć. Ponieważ dziecko nasze wstępuje w fascynującą fazę rozwoju mowy (nie powiem, żeby wbiegał w tę fazę z prędkością światła ;), to już zawczasu się do tego postanowiłam przygotować. Ze zwykłego szarego zeszytu z makulatury zrobiłam "Słowniczek Kaja", czyli notatnik, w którym zapisywać będziemy na pamiątkę pierwsze słowa i półsłówka, zdania, powiedzonka i złote myśli naszego synka. Jestem pewna, że za parę lat będzie z tego super ubaw.


Do zrobienia notatnika użyłam starych gazet, pociętej starej spódnicy, stempli i kropelek akrylowych. Miał być wielki stempel z sową, ale NIGDZIE nie mogłam takiego znaleźć. I nie chodziło o sowę typu kreskówkowego, ale o rycinę naturalnej sowy. Nie ma, nie ma! A jak jest, to będę dozgonnie wdzięczna za podpowiedź gdzie :)

8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł :) Proponuję zacząć od " A TO TO?" :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze: baba, kaka, kuku, źaźa, mama, tata, lala, pompa, tu, to, tak, gęgę, bla, nyny. To chyba koniec :D Dużo się nie napiszę póki co, hihi.

      Usuń
    2. a "guli-guli" to pies

      Usuń
    3. ależ skąd! to nie pies, ale piosenka, prawdopodobnie hymn narodowy ;)

      Usuń
  2. I jeszcze "pim-pieło" - czyli rozpiął się guziczek. Ta Justyna z Suwałk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz tu zwykłą sowę:

    http://allegro.pl/stempel-scrapki-sowa-stempelek-i2833090903.html

    Może niespecjalnie piękna, ale jest.
    Buziaki!

    Ed

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, widziałam ją! Ale ona ma 3,5 cm na 5 cm. To jakaś mikroskopijna Pójdźka! Hehe ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails