niedziela, 9 grudnia 2012

Kuku w słoju



Małymi krokami idziemy w stronę świąt...






3 komentarze:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=G9Dy0j4Y5K0

    miłego słuchania

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc, nazywam sie dorota. Nie jestem tak wprawiona w blogach, filmikach itp. uprzedzam. Jestem obecnie w ciazy 8m-c, strasznie podobaja mi sie twoje filmiki, a natrafiłam na nie przy okazji szukania inf o pieluchach. Mam kilka pytan i nie wiem gdzie je zadac. Fajnie by było miec mozliwosc poradzenia sie kogos doswiadczonego. niechce zaszkaodzic małej a i jeszcze musze przekonac sceptycznego meza:). A nie ma ze mna łatwo:). Podaje mojego mejla d_czelny@wp.pl, moze mi to umknelo ale chciałam zapytac przy przewijaniu stosuje sie normalne chusteczki nawilzajace czy tu tez jest jakis myk? Z gory dzieki za odpowiedz ps moze teraz jeszcze nie ale pewnie bede miała wiele pytan jak zaczne ''pielucho -szał'' pozdrawiam dorota

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails