wtorek, 30 kwietnia 2013

We follow you

Najpierw nagrałam materiał, a nagrywając układałam w głowie kadry. Potem w samochodzie usłyszałam piosenkę i wszystko złożyło się w całość. Zmontowałam tak jak widziałam i jest - wiosenny teledysk do piosenki Lykke Li (nie pytajcie, nie wiem kto to, na co dzień nie słucham takiej muzyki :). Ale nawet Skoczek stwierdził, że mu się podoba, choć zazwyczaj serwuje nam bardzo mocne "UUUUUU", jak interpretuje to syn. Z tą wiosenną pocztówką zostawiam bloga na długi weekend :) Bawcie się dobrze!

Kliknij, aby obejrzeć.  Nie chce się załadować do bloggera, ale jest piękny (nie link, film ;)




6 komentarzy:

  1. Zasiadlam wygodnie zeby obejrzec ale cos tym razem nie dziala,na telefonie przynajmniej.Zawsze dzialalo:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, wiem Ewo, mam ten sam problem na dziadkowym iPadzie - również nie mogę odtworzyć. Można obejrzeć jedynie na kompie, przez link. Moim zdaniem to kara YT za piractwo, bo po raz pierwszy użyłam normalnej piosenki, a nie darmowego sampla. Kto mnie zna, ten wie ile mnie to kosztowało ;) I wiedziałam, że nie należy i mam karę. Jakby to powiedział Kajetan: mama oj oj!

      Usuń
  2. Nooo, grubo po polnocy, a mnie sie przypomnialo.Ladnie,ladnie:)Piosenka zdecydowanie wpadajaca w ucho. Filmik miodzio rzeczywiscie; tyle fajnych fragmentow, ze az zapomnialam o czym to ja chcialam. Maly chyba tez czul te piosenke, bo tak do rytmu tancowal przy piaskownicy;) Wzruszajace te momenty w ktorych taki entuzjazm widac, przy banalnych,mogloby sie wydawac chwilach jak zabawa na placu, czy idacy zuczek (tudziez inny owad, bo tak sobie palnelam zuczek).Bedzie mial piekna pamietke!mnie sie zdjecia czasem udaje zrobic, ale filmy...No kiedys, jak ogarne tysiac innych spraw, to moze poprobuje...Szczegolnie z ta sciezka dzwiekowa, zeby nie bylo slychac jak dre sie, bo mikrofon tak blisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem uczulona na swój głos z offu ;) Teraz będę testowała nowy program do montażu, mam nadzieję, że będzie fajny. Póki so wszystko robię w Windows Movie Maker. Pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  3. Naj: Kajtek z tatą na karuzeli i Kajtek podąża za robakiem.
    Mój syn też będzie miał na imię Kajtek, a córka Florka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż mogę rzecz - przepiękne imiona! Pozdrawiam :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails