środa, 12 czerwca 2013

Projekt fotel (2 lata)

W pierwszym roku robiłam zdjęcia co miesiąc na naszym fotelu. Efektem był ten kolaż (klik!) Ponieważ uwielbiam "wielkie projekty", to oczywiście kontynuuję to dzieło.
Słowo na dwa lata? Mój mały synku, jesteś chodzącym ideałem: najpiękniejszy i najmądrzejszy. Gdybyś tylko jeszcze zechciał spać dłużej niż do 5:45... Jeszcze wiele miłych słów mogłabym o Tobie napisać, choćby o tym jak mnie rozbraja imię Joj (George, ten od Peppy), kiedy biegasz po domu, bijesz sobie brawo i krzyczysz "bjabo, bjabo!", kiedy przynosisz mi kwiatki na placu zabaw i domagasz się buziaka, kiedy robisz wszystko "siam", mogłabym, ale mi się oczy zamykają. Panie Boże, chociaż jeden dzień ze spaniem do 10:00, zlituj się nad nami!
Kocham Cię Ty najdoskonalszy ranny ptaszku z budzikiem nastawionym na karmienie kur i powitanie słońca.
***
Zaczynamy od miesiąca 13...























A mój ulubiony to chyba 22 (body ze strażą pożarną i mina: Ja?!).

7 komentarzy:

  1. Hahaha, nr 22 to trochę takie: ju tokin tu mi? :P
    Cudownie patrzeć, jak dziecko się zmienia, jak rośnie; coś czuję że w przyszłości mojemu maluchowi zafunduję podobną pamiątkę, bo to świetny pomysł :-)
    PS. Uwielbiam te żółte geterki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę niesamowita pamiątka, wystarczy spojrzeć na różnicę między 13 a 24 miesiącem :) Pozdrawiamy serdecznie!

      Usuń
  2. Pocieszę Cię,że moja córka to potrafi i o 4.30 wstać rześka i gotowa do zabawy,a o spaniu dłuższym niż do 5.00 to nawet nie marzę.Filip był taki sam, Boże,ile razy siedziałam przed telewizorem o 3.30,nieprzytomna z niewyspania,a on grasował w zabawkach.Co to za dzieci takie nieskore do spania,jeszcze,żeby chciało Toto odespać w dzień trochę,ale gdzie tam,aby tylko godzinka spania po południu i to jeszcze po wielkich awanturach ze strony mojej pannicy.Łączę się w bólu i pozdrawiam z Trójmiasta.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jest mi trochę lepiej Natalia, dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia - istna babcia Stachna, ale na 3 zdjęciu wyjątkowo podobny; 11- czysty Ziazia i 12 - widzę podobieństwo do mojej mamy :D No mieszanka Gronowskich ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez jaj, masz rację! Profesjonalna analiza, wszystko się zgadza! :) Szykuj się Siasia, nadciągamy w sobotę! Już za kilka dni, wielki zlot Stanisław! :D

      Usuń
  5. Siasia Marta1 lipca 2013 02:14

    Woda w basenie już się grzeje! :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails