poniedziałek, 25 listopada 2013

Inspirujące prezenty dla 2-5 latków

Gwiazdka się zbliża i z  tej okazji moje drogie Inspiracje Allegro zalała fala pięknych i niesztampowych prezentów dla dzieci. Żadnej z  tych zabawek nie zobaczymy w bloku reklamowym Mini Mini i między innymi to sprawia, że są wyjątkowe. Mogłabym wybierać bez końca, ale ograniczyłam się do 10 bardzo pięknych zabawek dla dzieci 2-5 lat (tak bym to oceniła, ale ekspertem od 5-latków nie jestem ;). Każdą z nich z chęcią kupiłabym Kajowi i zdaje się, że niektóre z nich są trochę bardziej chłopięce niż dziewczęce. Wybaczcie, ale na takie jestem bardziej wyczulona. A faktem też jest, że "chłopięce" bardziej mi się podobają. Coś mi się zdaje, że niełatwo być mamą dziewczynki w dzisiejszych czasach!
Co sądzicie o takim wyborze:

1. Drewniany zestaw do krojenia " SMAKOSZ "
2. Drewniana ECO Farma ze zwierzątami
3. Drewniany garaż 3 poziomy z windą
4. Mudpuppy Puzzle 100 el. Budowa
5. BOIKIDO - klocki drewniane Wieża z kulkami 30 elementów
























6.  MUDPUPPY Piękne Puzzle Czarodziejski las 100 elementów
7.  Gra Memo Barbo Toys - Smerfy
8. (to mój faworyt :))  Krooom Tekturowy Zamek Rycerski
9.  Puzzle w ozdobnym pudełku Barbo Toys - Muminek
10. MUDPUPPY Konstrukcje magnetyczne magnesy TWARZE

Nr 8 funkcjonuje również w wersji dziewczęcej:  http://inspiracje.allegro.pl/oferta/5278a8787d5220c64a8b4567 no i sami powiedzcie: czy chłopięca nie jest fajniejsza???

Za całą pewnością nie są to zabawki najtańsze. Ale nie są to również zabawki pospolite. Każdą z nich kupiłabym mojemu małemu trollowi, bo spełniają dwa podstawowe wymagania, które zabawkom stawiam: są piękne i dają wiele możliwości. Nie są też głupie. 
Nie znosimy ze Skoczkiem zabawek, które są brzydkie. Nie chce nam się na nie patrzeć i czekamy tylko na dobry moment, aby się ich pozbyć. Nie lubimy też zabawek, którymi nie można się bawić na wiele sposobów (wyjątek: puzzle), bo umieramy z nudów w czasie zabawy. A ponieważ Pączek zabawek ma bardzo mało, to raz na jakiś czas możemy zaszaleć cenowo. Dzisiaj jedna brzydka plastikowa zabawka (ciężarówka) wylądowała na śmietniku, po tym jak mały przytrzasnął sobie palec o złamaną maskę. Straszny był płacz, a do tego wymsknęło mi się gniewne WYRZUĆ TO GÓW... do Skoczka. Czasami mam wrażenie, że Potomek tylko czeka na takie wpadki ;) A jak mówię: nie obgryzaj paznokci! to udaje, że jest głuchy. Oj nie jest!
A jaką Wy macie ulubioną/najbardziej znienawidzoną zabawkę?
Aha, byłabym zapomniała. Mam coś również dla tatusiów, hehe ;)

http://inspiracje.allegro.pl/oferta/5284941f7c5220d8538b4567

W następnej kolejności pokażę Wam wyjątkowe zabawki dla bobasów i starszych dzieci. Osobną zupełnie kwestią są zabawki kulinarne. A jeszcze całkiem oddzielną zabawki z postaciami z bajek! Można oszaleć :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails