niedziela, 1 grudnia 2013

Jak miło być nominowanym

Tak generalnie. Miło być do czegoś nominowanym :) Ja zostałam nominowana przez Violankę w zabawie Liebster Blog Awards, co (jeżeli dobrze rozumiem) jest pewnym wyzwaniem do zabawy blogowej. Jupi, uwielbiam zabawy. Namiętnie oglądam vlogi z tagami! I dziękuję za wyróżnienie.


Przeczytałam w necie, że zasady są następujące: pod otrzymaniu takiej nominacji od innej blogerki  muszę (no, nie muszę, ale miło jeśli chcę) odpowiedzieć na zadane przez nią 11 pytań, a następnie ja wyznaczam 11 blogów, które darzę uczuciem i zadaję blogerkom pytania od siebie. Będzie problem z 11 blogami o rodzicielstwie, bo ja głównie obserwuję blogi o wnętrzach i crafcie. No ale spoko, tym się będziemy martwić później ;)

Lecimy!
1. Jaką nazwę nosi Twój blog i dlaczego akurat tę?
Srebrna Akacja.  Wiele w swoim życiu miałam różnych przydomków i nicków. Wykorzystywałam je w grach komputerowych, w RPG P&P oraz w internecie. Kiedy zakładałam bloga, zaczynałam również zupełnie nowy etap życia i szukałam przydomka innego niż poprzednie. Na pomoc przyszedł Gałczyński, mój ulubiony poeta. Wiersz wciąć widnieje na moim blogu.

2. Opisz co masz w tym momencie na sobie i w jakiej jesteś pozycji.
Leżę na kanapie, na udach poduszka, na poduszce laptop.  Na głowie ręcznik, bo wyszłam z wanny, a na sobie mam rozciągniętą białą koszulkę pełniącą rolę piżamy :) Najwyraźniej ten mądry kawałek niczego mnie nie nauczył! :D 

3. Czy komputer jest Twoim największym wrogiem?
Nie, jest moim wiernym towarzyszem w pracy i w życiu osobistym od lat. A co najważniejsze, nie jestem do niego uwiązana. Wiosną i latem pokrywa go warstwa kurzu. Nie marnujemy słońca przed monitorem. Mały nie spędza przed komputerem ani minuty swojego dnia.

4. Dziecko przeszkadza - jak reagujesz? 
Zwracam się w jego stronę kierując ku niemu 100% mojego zainteresowania i spokojnie tłumaczę, że nie może mi teraz przeszkadzać i przerywać. Mówię mu, że jak skończę to co robię, to mu poświęcę czas. Jęczy dalej, ale już z większym zrozumieniem ;) A jeśli to co robię jednak nie jest takie ważne, to rzucam to w cholerę i idę kololować. 

5. W czym jesteś mistrzem?
Jestem królową chaosu :D Potrafię zgubić szydełko nie ruszając się z kanapy. Potrafię 15 minut szukać szpilki, którą trzymam w zębach. Ale kiedy spytałam Skoczka sekundę temu w czym jestem mistrzynią, to wymienił zupełnie inne rzeczy.  Kuchnię na przykład :)

6. Gdyby można było zadać pytanie, na które na pewno padła by prawdziwa odpowiedź, o co byś zapytał/a? 
 Oj, trudne. Może coś co mnie nurtuje od czasów nastoletnich: czy całun turyński jest falsyfikatem?

7. Jak długo myjesz rano zęby?
 Trudno powiedzieć, jestem wówczas nieprzytomna. Ale pewnie długo. Zęby to moja druga, po włosach, obsesja.

8. Twoje ulubione śniadanie to?
 Jajka sadzone na boczku lub szynce, chleb razowy z masłem, kawa z mlekiem. Ciasteczko na deser.

9. Do jakiego momentu w życiu byś się cofnęła/cofnął choć na 5 minut, na chwilę?
 Pierwsza randka z moim mężem.

10. Za kim tęsknisz?
 Za moją prababcią Marianną, czyli babcią Marysią i wszystkim co się z nią wiązało. Mam tu na myśli stary dom, starą kuchnię, kury, kaczki, jabłonie i grusze, zboża i ogródek, moje dzieciństwo i tak dalej.

11. Czy wkładasz buty, czy ubierasz je?
 Ubieram? :)  
 
Dobra, to teraz ja wyznaczam. Na bank nie uzbieram 11 blogów, bo większość osób, którym chciałabym zadać różne pytania nie ma blogów. No ale próbujemy.

http://michelle.schowek.net/
http://wiewioorkowo.blogspot.com/
http://szczypta-rozmarynek.blogspot.com/
http://marchewkadracoolina.blogspot.com/
http://wisniowa-calineczka.blogspot.com/
http://zezuzulla.blogspot.com
http://niespimy.wordpress.com/
http://kalarepka.blogspot.com/

Koniec, więcej nie wymyślę, a też i nie chcę. Bo te blogi czytam, lubię, cieszą moje serce. I tylko bym chciała, aby pisały więcej! Zaczynamy więc od tego właśnie pytania:

1. Kiedy długo nie piszę nic na blogu, to dlatego że... 
2. Czym różni się macierzyństwo, które właśnie przeżywasz, od tego, które sobie wyobrażałaś wcześniej?
3. W jakich sytuacjach myślisz sobie, że chciałabyś uciec na księżyc?
4. Morze czy góry?
5. Czym zaskoczyłaś samą siebie (jedna rzecz na +, jedna na - ) po tym jak zostać matką?
6. Wymień jedno zdanie, które słyszałaś od swoich rodziców, którego nie masz zamiaru powtarzać swojemu dziecku?
7. Wymień 3 pozytywne cechy (charakteru, wyglądu, usposobienia - obojętnie), które twoje dziecko odziedziczyło po Tobie.
8. Do jakiej epoki historycznej chciałabyś się przenieść na tydzień?
9. Jaka jest twoja guilty pleasure?  Czyli taka mała słabość, która trochę zawstydza, trochę powoduje wyrzuty sumienia, ale zasadniczo nie jest niczym złym. *
10. Jaka była ostatnia książka, przez którą chodziłaś spać później niż zakładałaś?
11. Co byś powiedziała samej nastoletniej sobie, gdyś mogła ją spotkać i dać radę na przyszłość?

Oh boy, nie mogę się doczekać odpowiedzi!!!! :) Dziewczyny, błagam nie odmawiajcie mi i odpowiedzcie na moje pytania. Zaklinam na piękne błękitne oczy mojego chowańca.

* Na zachętę: ja oglądam Teen Mom na MTV, a w piątek ukrywałam się przed dzieckiem z ciastkiem owsianym mojej babuni (jakby je zobaczył, to by mi zjadł!).

9 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak bardzo ucieszyłam się, że postanowiłaś odpowiedzieć na te moje pytania! Pierwszy raz z takim zainteresowaniem czytałam czyjeś odpowiedzi. Dzięki za udział w zabawie!

    PS. Twoje filmy na YT o pieluszkach zainspirowały mnie do pisania na ich temat na moim blogu! Dzięki Ci za to! Pozdrawiam. Violianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała zobaczyć Twoje odpowiedzi na oje pytania! :) Ale podobno to jest wbrew zasadom. A co do pieluszek: pisałaś niedawno o pieluszkach Plu Plu. Miałam przyjemność poznać właścicelkę firmy na targach Happy Baby w Poznaniu. To jej córeczka tak zgrabnie pozuje do zdjęć w pieluszkach. Ciekawstka: kupują pieluszki z tej samej szwalni co Baby Land. Miłego dnia! :)

      Usuń
    2. ;) może odpowiem w komentarzu ;) pozdrawiam

      Usuń
  2. No, jasne, że odpowiem :) I dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Kiedy długo nie piszę nic na blogu, to dlatego że...

    nie mam bloga
    2. Czym różni się macierzyństwo, które właśnie przeżywasz, od tego, które sobie wyobrażałaś wcześniej?

    to, które przeżywam jest bardziej samodzielne i nie słyszę ciągle i zewsząd pochwał i oklasków
    3. W jakich sytuacjach myślisz sobie, że chciałabyś uciec na księżyc?

    nie mam takich sytuacji, czasem chciałabym tylko wyjść z domu na godzinę SAMA, średnio: co drugi dzień.
    4. Morze czy góry?

    góry of course
    5. Czym zaskoczyłaś samą siebie (jedna rzecz na +, jedna na - ) po tym jak zostać matką?

    +zaradność -przejmowanie się opinią publiczną
    6. Wymień jedno zdanie, które słyszałaś od swoich rodziców, którego nie masz zamiaru powtarzać swojemu dziecku?

    "na pewno nie przeleci" ("piłka przez siatkę, gdy serwuje moja córka, więc od razu możecie przyznać sobie punkty").
    7. Wymień 3 pozytywne cechy (charakteru, wyglądu, usposobienia - obojętnie), które twoje dziecko odziedziczyło po Tobie.

    energia, policzki, miłość do książek
    8. Do jakiej epoki historycznej chciałabyś się przenieść na tydzień?

    czasy Mickiewicza i Norwida
    9. Jaka jest twoja guilty pleasure? Czyli taka mała słabość, która trochę zawstydza, trochę powoduje wyrzuty sumienia, ale zasadniczo nie jest niczym złym. *

    chyba nie mam, bo nie mam na to czasu :(
    10. Jaka była ostatnia książka, przez którą chodziłaś spać później niż zakładałaś?

    Intryga małżeńska - Egenides J.
    11. Co byś powiedziała samej nastoletniej sobie, gdyś mogła ją spotkać i dać radę na przyszłość?

    odwagi, najgorzej jest żałować, że się czegoś nie zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  4. ups, opublikowało się (samo :P) możesz skasować, pozdrawiam. PS uwielbiam odpowiadać na pytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Skasować? NO WAY! Dziękuję :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails