niedziela, 8 grudnia 2013

Mikołajkowo

6 grudnia mamy co roku mini-urodziny. Można powiedzieć Wesołe Nieurodziny, nasz dzień! To dokładnie pół roku od narodzin naszego chowańca. Sesja mikołajkowa jest trudniejsza z każdym rokiem. W tym roku był poziom nightmare. Dwa lata temu model był jak z Voque. W zeszłym roku nie chciał pozować, bo "EEEEEE", ale zachęciłam go lizakiem (pierwszym i ostatnim w jego życiu).
W tym roku: "Tu mam siedzieć, tu??? A dlacego?", "A dlacego na kocyku?", "Mamusia, ja polobie zdjecia, telaz ja polobie, ty usiądź", "Ja nie chcem capki!", "A dlacego ja nie chcem capki?", "Mamusia załozy capkę?", "Tatuś ty weź capkę", "Ja nie cem zdjęcia, ja cem łódź połodną!", "A dlacego tylko tsy zdjęcia?"... itd.
Ło matko boska, głowa mnie boli :) Mam 5 (słownie pięć) zdjęć, które się do czegokolwiek nadają, przy czym żadne nie jest ostre w sposób, który mnie satysfakcjonuje. No trudno, prawda czasu, prawda ekranu!















































A teraz już tylko czekamy na Gwiazdkę. Prezenty zamówione, spakowane, wyczekiwane? Urlopy zaplanowane i pobrane? U nas tak, przechodzimy w tryb oczekujący.

5 komentarzy:

  1. Ha ha,temat z dzisiaj! Nie chcialo mi sie juz robic w tym roku zdjec a la swiateczne.Namowila mnie jednak kolezanka,bo jak to jej nowy bobas nigdy zdjecia na kartce miec nie bedzie?Dobra,ale bez przebieranek-powiedzialam.Zgarnelam tylko worek sztucznego sniegu i w plener .Z trojka dzieci...Omg:) Tak,najlatwiej zrobic cos bobasowi!Juz mi sie zdjec dzis zarzucac nie chcialo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójka dzieci powiadasz? Bez litrów grzańca bym nie ujechała ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Żeby tylko chociaż raz spojrzał w obiektyw ;) ale dzięki!

      Usuń
  3. A widziałaś naszą sesję mikołajkową? Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails