poniedziałek, 23 grudnia 2013

Pomysły na pakowanie i Wesołych Świąt!

Kto uwielbia pakować prezenty? JA JA JA! :) Uwielbiam wymyślać, kupować/robić, dawać i pakować. Aby tradycji stało się zadość przeprowadziłyśmy z Mamusią Akacji tę samą poważną rozmowę, co każdego roku (i naprawdę zawsze mówimy poważnie). Że w tym roku bez prezentów, że skromnie, że bez szaleństw. Gdzieś w okolicy grudnia szafy przestały się domykać w obu mieszkaniach, więc nieśmiało przypomniałam, że miało być bez prezentów. Na to Mamusia Akacji "No tak, ale życie jest takie krótkie! Bez przesady z tym oszczędzaniem!". No i to by było  na tyle  jeśli chodzi o święta bez prezentów. Dzięki Bogu, nie w tym roku!

Pakowaliśmy z Pączusiem w sobotę i niedzielę. 
- A dlacego mamusia pakuje plezenty?
- Bo Mikołaj ma tyle pracy, że nie daje sobie rady.
- Posedł do innych dzieci?
- Tak! I nie ma czasu pakować, więc poprosił mnie o pomoc.
- Acha! 

I wszystko jasne :)
Najpierw patent z ziemniaczanym tapelkiem



Małe rączki i duży ziemniak = wzór abstrakcyjny



 Wesołych Świąt!
Dużo radości, dużo szczęścia, dużo miłości i bardzo plusowych temperatur dla tych, którzy, jak my, dużo jeżdżą samochodem! :)

4 komentarze:

  1. Cudnie! ja jeszcze nie spakowałam i co gorsza nie mam pomysłu ani materiałów! :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie mial byc jeden prezent...ee tam, i tak bym kupila gdzies po swietach.Jest ciut wiecej bo ze cztery (w tym od babci) .W ubieglym roku bylo przegiecie i serio dzieci nie mialy czasu sie przyjzec,bo w kolejce czekal nastepny.
    Pakowalam spontanicznie, w to co bylo pod reka.Zwykle mam brazowy papier.Pomponowa produkcja zakonczyla sie jednym duzym.Ale wyglada fajnie;) Spokojnych, zdrowych swiat

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie ma weryfikacji obrazkowej.thank you,thank you

    OdpowiedzUsuń
  4. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce29 grudnia 2013 13:56

    Przepiękne, byłabym zachwycona samym opakowaniem :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails