środa, 22 stycznia 2014

Ja [serducho] babcię i dziadka!

Oczywiście podpisuję się pod niniejszym wyznaniem. Babcie mam 2 i obie wspaniałe, dziadka nie posiadam, ale równie ciepło o nim myślę (chociaż również karcę, karcę za to, że o zdrowie nie dbał, objawy bagatelizował i nie ma go wśród nas!).


A Pączek mówił, że życzy dziadkom 120 lat życia w zdrowiu, prababciom 130 lat. Dziadkowi kanki na jeżyny, bo będą latem jeździć, a babci sprawnych rolet w dużym pokoju, bo jak dojdzie XBOX z Kinectem, bo bedzie sie działo, bedzie zabawa, bedzie radośnie! No i wiadomo: zdrowia, zdrowia, zdrowia i samych pozytywnych myśli!


 Ja nie dam rady zrobić "sesji" mimo zapalenia oskrzeli?! Ja nie dam rady?! ;) No dobra, muszę przyznać, że miałam fantastyczną asystentkę sesji.




5 komentarzy:

  1. Super Asystentkę i doświadczonego Modela - pierwsza klasa! :) Babunia wygląda świetnie. Ma się te geny, co? :) I już wracaj, bo mi smutno bez Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam, możemy przysmucać razem :)

      Usuń
  2. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce23 stycznia 2014 01:18

    Zapalenie krtani pozdrawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie taką diagnozę postawiłam najsampierw! Ale okazało się, że jednak mam bardziej oklepaną dolegliwość ;)

      Usuń
    2. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce27 stycznia 2014 06:56

      A bo widzisz, u nas to piąte od lipca :D teraz akurat plujemy flegmą poinfekcyjną na odległość, przepiękny sport ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails