niedziela, 16 marca 2014

Senna, wietrzna, leniwa niedziela

I taka sytuacja.


























Dialog dnia:
- Mamusio, to jest moje kocyk?
- Tak.
- A dlacego to jest moje kocyk?
- ?
- To jest moje Peppa. Cem moje kocyk :(
- Ale pożyczyłeś tatusiowi, bo się źle czuje.
- Ja pozycyłem? Cemu?
- Bo taki jesteś uprzejmy.
- Aha. Taki jestem?

Tak po prawdzie, to ja tatusiowi pożyczyłam, w imieniu syna, ale niech ten splendor spadnie na niego.
No i tak to jest, jak się pogoda zepsuje na weekend. Ale nie narzekam, zbieram siły przed ciężkim tygodniem i trzymam kciuki za kolejny weekend. Miłego niedzielnego wieczoru :)

2 komentarze:

  1. Jako cicha czytelniczka wychodzę z ukrycia z małym pytaniem :)) Można wiedzieć gdzie został zakupiony kocyk ze świnką Pepą? Moja mała bratanica oszalała niedawno na niej punkcie, więc z przyjemnością kupiłabym jej na nadchodzące urodziny :) Stacjonarnie jeszcze nigdzie nie udało mi się spotkać :(
    Pozdrawiam całą - mega sympatyczną rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostaliśmy go w prezencie, ale tu znajdziesz kilka wzorów: http://allegro.pl/listing/listing.php?string=peppa+kocyk&search_scope= pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails