wtorek, 26 sierpnia 2014

Wyprawa na Stary Rynek

Matka to takie stworzenie dziwne, które dla uśmiechu dziecka zrobi wszystko. Potwierdzają to zdjęcia mojej Mamy, która z brzuchem w ósmym miesiącu i ze mną mną na rękach pozuje na tle słonia w poznańskim starym zoo. A przecież musiałysmy do tego zoo dojechać pociągiem.
Dla naszych dzieci tramwaj jest jak karuzela - cudowny, tajemniczy, słowem: przygoda. No to się z ciężarnym Justysikiem zaopatrzyłyśmy w wózki, przekąski, wodę i ruszyłyśmy do miasta. Na szczęście brzuchów nie musimy pakować, tego się nie da zostawić w domu niestety ;)
Życie z trzylatkiem to jedna wielka przygoda, jeżeli tylko spojrzy się na świat jego oczami. Boże ile my się teraz śmiejemy :)

Przez trzy lata nikt nie mówił do mojego dziecka robiąc zdjęcie "Uśmiech proszę". No i mam rezultat :D  Dziecko nie wie, co to uśmiech filmowy do obiektywu!  Zdjęcia są z telefonu, a relacja w obiektywie cioci Justyny na pewno również się pojawi :) W końcu miałyśmy pretekst, żeby zrobić zdjęcie brzuchom.
 

I nagle nastała w kawiarni... ciiisza...


























A na koniec powiastka z serii "Jak to o mnie świadczy?!".
Sytuacja: mycie rąk w łazience. Kajetan umywszy ręce i zęby rzuca ręcznik na podłogę. Zaczynamy pertraktacje.
- Kajetan, podnieś proszę ręcznik.
- Nie.
- Proszę podnieś ręcznik.
- Później mamusio.
- Dlaczego później?
- Bo ja teraz nie mogę, wies?
- A to ciekawe, dlaczego nie możesz podnieść ręcznika?
- Bo ja, eee, mam w bzuchu dzidziusia!

UPS!

6 komentarzy:

  1. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce27 sierpnia 2014 00:19

    Ten Kajtkowy "hollywood smile" przepiękny, taki z serca, a Justysik widzę wyhodowała sobie klona :) no i gratuluję błogosławionego stanu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no tak mówią na mieście i na wiosce, że dziecia bym się nie wyparła ;)

      Usuń
  2. Hihi, no cóż, wyprzeć się - nie wyprze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha mam dokladnie to samo z usmiechem do zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też ostatnio coś często ten wyreżyserowany uśmieszek stosuje :D To przychodzi z wiekiem czy jak? ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails