poniedziałek, 15 grudnia 2014

A tydzień owy trzydziesty i trzeci

Okazuje się, że jednak da się w miarę regularnie dokumentować ciążę numer 2! Szczególnie jak się ma zabawny brzuch, sterczący jak piłeczka (no, piłka lekarska powiedzmy) i przy odrobinie współpracy ze strony czarnych bluzek można straszyć ludzi zabawą  pojawiam się i znikam...
Nie ma, jest, nie ma, jest :)
























Wczoraj w Superpharm zdecydowanie wystawiałam go na pokaz, jak zobaczyłam kolejkę 3x zawiniętą dookoła sklepu. A skończyło się tak, że mimo wszystko po 3 min. zrezygnowałam z uczestnictwa w tym cyrku i zarządziłam natychmiastowy odwrót. Cierpliwość moja jest minimalna obecnie i nie mam ani sił ani czasu na takie zabawy jak kolejki w sklepach. Wróciliśmy więc do domu zrobić kilka pamiątkowych zdjęć, bo już za 1,5 miesiąca pożegnam się z moją podskakującą piłeczką, która kryje w sobie - jak się okazało - dziecko większe niż to pierwsze i uwaga... posiadające ponoć włosy na głowie!!! Czyżby tym razem mały Skoczek? :)


 Ale mas smiesny pępek - podsumował starszy brat :)




10 komentarzy:

  1. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce15 grudnia 2014 09:26

    Wyglądasz pięknie :) u mnie też Młody był większy od Hanki, tyle że włosów nie miał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki dziewczyny, lejecie miód na moje serce i balsam na napięty brzuchol! :))))

      Usuń
  3. Moja córka miała 4420g :) , nie pytaj jak ją wypchnęłam bo sama nie wiem :) A kolejne dzieci są podobno większe... och poważnie zastanawiam się nad drugą ciążą :)
    Zdjęcia piękne!
    Ps. czy przy drugim dziecku też będziecie używać wielorazówek jak skończy ok 4 miesiące? My używaliśmy jak tylko odpadł pępek :) pisałaś kiedyś, że to dla hardcorowcow, ale my wspominamy to czule ;) mąż dzielnie zapierał prefoldy z "musztardówy" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście! I nie będę na pewno czekać do 4 msca. Jeżeli bobas faktycznie będzie większy i bardziej pulchny, to może po miesiącu już zaczniemy. Stosik po Kajku pięknie przygotowany, ale oczywiście dokupię kilka nowych wzorów :)

      Usuń
  4. Mega!!! Wyglądasz kwitnąco-aż zachciało mi się trzeciego dziecka...przez chwilkę:) Oszczędzaj się!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Wiedziałam, że O. będzie kudłaty! Pisałam Ci to nawet w którymś z smsów. Fantastycznie. Jak widać te włosiska na usg, to znaczy, że są naprawdę spore! No i przyłączam się do stwierdzenia bezsprzecznego faktu, że wyglądasz zachwycająco. Ale to żadna nowość... :P

    OdpowiedzUsuń
  6. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce16 grudnia 2014 03:44

    Faktycznie, u Hani włosy były widoczne na usg i urodziła się z przepiękną bujną czarną szopą, więc spodziewaj się drugiego Dżuniora z czarnymi kudłami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko żebym w szoku poporodowym nie odrzuciła jako nieswoje :D

      Usuń
  7. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce16 grudnia 2014 07:27

    Odrzucisz, ja przyjmę ;) oszczędzisz mi trudów ciąży i porodu :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails