wtorek, 13 stycznia 2015

Na ostatniej prostej

Czyli tydzień 37. Tacy jesteśmy duzi i brzuchaci :) Ale już nie za długo...
Zdjęcia zawdzięczamy superciotce Złotowłosej Migawce (która chyba musi wrócić do zawodu ;) ! Bo to tylko taki pretekst do spotkania miał być. Do spotkania z Superciotkami :) Buziaki, dziewczyny!!!





 Taka jestem trochę zamyślona... A nie, przepraszam, niewyspana! :D


I nagroda za pozowanie: ciasto ciekoladowe spożywane w uroczym podkoszulku, który już później z gatek wystawał :)



 Brakuje mi tu zdjęcia grupowego całej ekipy!!! :) A najbardziej PLAKATU!

4 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia:) Szczęśliwego rozwiązanie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce14 stycznia 2015 00:46

    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olcia, właśnie się zorientowałam, że Ty masz podobny termin do mojej szwagierki:) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny! Co do rozwiązania, to wciąż mam nadzieję, że to się jednak wszystko jakoś ... samo rozwiąże ;) Tego samego życzę szwagierce! ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails