piątek, 9 stycznia 2015

Szydełkowe zakładki

Przed świętami dużo szydełkowałam. To idealne zajęcie dla matek leżących - kanapowe :) Robiłam malutkie formy w stylu amigurumi, który to styl po prostu uwielbiam i duże formy z gigantycznej bawełnianej włóczki zpaghetti (dzięki Ed!).  Nie zrobiłam nic "normalnego" w stylu kamizelki dla dziecka. Moja babcia ma dla mnie dużo wyrozumiałości. To ona nauczyła mnie szydełkować, Edward mnie podszkolił i resztę zrobił YouTube. Dzwoni babcia:
- Co robisz?
- Szydełkuję!
- Tak, to wspaniale, a co?
- Helikopterek dla Karola.
- Yhyyyyym...

No... zakładkę taką. Do książek :)

























A świąteczny pan bałwanek wciąż czeka na swoją właścicielkę. Schowany do paczuszki z prezentem :) Może w przyszłym tygodniu trafi we właściwe ręce?




Skończyły mi się koraliki, których używam do robienia oczu. Ale tak naprawdę chciałabym takie prawdziwe oczka do laleczek amigurumi. Może ktoś mi podpowie gdzie szukać? Allegro już przeszukałam, to co wyskakuje  na hasło "oczy"  w kategorii Rękodzieło jest straszne :)

10 komentarzy:

  1. Helikopter - ogień!!! Yyyyy...znaczy - w ogniu! Mistrzowskie cuda! Już byś urodziła i przestała szydełkować z braku czasu :P, bo mnie zazdrość zżera ;)))) No i czekam na prezentację tworów ze Zpagetti. Buzia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, no i jeszcze ja bezdyskusyjnie chcę tę żyrafę:

    http://theartisansnook.deviantart.com/art/large-amigurumi-giraffe-186402639

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, ale obłędna! Ale to nie mój poziom chyba. Bierz się matka, do dzieła!!! :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDA CUDEŃKA! <3
    Co to za włóczka w helikopterku? YarnArt Jeans czy coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpieszę informować! Helikopterek zrobiony jest z włòczki DMC Natura Just Cotton. Wizualnie jest wspaniała, szczególnie, że ma wyjątkowo ładną paletę kolorów. Mały minus: rozwarstwia się na pojedyncze nitki. Pod tym względem wygrywa Altun Basak miya.

      Usuń
    2. Dziękuję! Już robię risercz!

      Usuń
  5. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce9 stycznia 2015 11:45

    Prze-śli-czne albo jakoś tak z tym podziałem na sylaby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam :P Mój Ci On! :) Olafek <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails