poniedziałek, 19 stycznia 2015

Złote myśli Kaja

Już niedługo wiosna i takim radosnym krokiem, jak we wrześniu zeszłego roku, będziemy sobie wracać z przedszkola piechotą :) Tylko wózek nam dojdzie.



A tymczasem kilka aktualnych mądrości narodów.
Kajetan czesząc po kąpieli tatę (swojej kąpieli; nie ma co drążyć, też nie wiem o co chodzi) mówi do niego w te słowa:
 - Ale jesteś ładny i mas takie piękne włosy. 


Średnio raz dziennie od kilku dni:
- Mamusio, a jak wyjdzie dzidziuś? Czy psez pępek?
Ups. No to się zaczęły trudne pytania :)

Jak Filip z konopii.
- Mamo. Posłuchaj mnie. A pamiętas jak dziadek znalazł na ajpadzie spajdermela? Ale to było śmiesne, co? Spajdermele latają, wies?
Udaję, że nie wiem.

- Kajtuś, a powiedz mamusi,  czy Ty masz przyjaciela? Na przykład w przedszkolu? - zapytuję. 
- Tak mam.
- O! A kogo?
- Osiołka!
Kolejny fan Shreka... ;)

Stomatologicznie.
(wybiegając z łazienki) - Tato, tato, pasta mi się skoncyła! Zęby mi wypadną!!!
Przesadziłam z edukacją dentystyczną?


1 komentarz:

  1. Mój synek na pytanie o imię ulubionego kolegi w przedszkolu - odpowiadał .... "Kasia" :) Też miał tak 3-4 latka
    Justyna

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails