piątek, 17 kwietnia 2015

O dwóch takich, co dostali chmurkę

Dwójka dzieci w jednym pokoju to konieczność przeorganizowania przestrzeni. Na razie nie robię rewolucji w pokoju dziecięcym, bo za 2 lata będę kupowała "dorosłe" łóżeczko i trzeba będzie wtedy naprawdę przemyśleć wykorzystanie każdego skrawka ich pokoju. Jakie wybrać łóżka, aby nie zajmowały dużo miejsca, czy piętrowe, czy rozkładane leżanki? Gdzie zmieścić ciuchy? Czy budować szafę w ich pokoju, czy zagracić korytarz? Dwa osobne biurka czy jeden roboczy blat i dwa krzesła? Przestrzeń powinna być zorganizowana tak, aby dać chłopcom możliwość zaszycia się, odgrodzenia, jednocześnie nie zabijając przestrzeni wspólnej. No dwa lata zejdzie mi jak nic na obmyślaniu koncepcji! Na szczęście pokój ma 18 m2, więc dwóch chłopaków pomieści :)









Idealna komoda dla dwójki dzieci. Ikea oczywiście.



6 komentarzy:

  1. Oj, chyba i tak nie obędzie się bez "wieszania koca" jako ścianka działowa :) Tak było w kryzysowym okresie dojrzewania moim i siostry ;) A teraz historia się powtarza i jej córki też wieszają koc :) Ale to jeszcze w Twoim przypadku czasy odległe, że ho, ho.
    A imiona to haftowałaś ręcznie, czy masz jakiś super szybki sposób?
    Pozdrawiam cieplutko
    Justyna z ... tadaaam Suwałk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ja im nawet sama tę kotarkę zawieszę, tylko jeszcze nie wiem w którym miejscu :) a na haft nie mam niestety żadnego szybkiego sposobu , zawsze mi to dość dużo czasu zajmuje :| pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako mama dwójeczki czyli "po wakacjach" zastanawiam się kiedy na takie cudo znalazłaś czas? :-)
    Pozdrawiam ciepło!
    Ola
    PS. Cheeky wipes są już u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście robiłam to będąc jeszcze na wakacjach :)))) w 8 miesiącu ciąży. A tak na marginesie: wczoraj w parku dowiedziałam się od znajomych, ze tekst o wakacjach jest już kultowy i często wykorzystywany :))))

      Usuń
  4. A ja mam pytanie dotyczące ramy, w której zakotwiczyła chmurka. Szukam właśnie takiej i nie mogę nigdzie dostać :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails