wtorek, 19 maja 2015

Metamorfoza balkonu

Do nowego mieszkania przeprowadziliśmy się w lipcu zeszłego roku (to już rok?!). Tyle było wówczas rzeczy do zrobienia... na balkon zabrakło i weny i środków. W tym roku nie mogłam jednak tego odpuścić. Jedna wycieczka do Ikei, jedna do sklepu ogrodniczego i metamorfozę uważam za zakończoną. Teraz chciałabym tylko, aby wiciokrzew - bardzo zaniedbywany przeze mnie, bo żył o szklance wody, kiedy się przeprowadziliśmy, a on został w tyle - odbił. O dziwo przeżył, więc i tak jestem bardzo mile zaskoczona :) Mam nadzieję, że stworzy nam z boku ścianę z liści.
Jeżeli chodzi o nasze mieszkanie to chyba nic nie napawa mnie większym szczęściem niż widok jaki mam przez drzwi balkonowe z poziomu kanapy. Uwielbiam to nasze podwórze, a jeśli mi kiedyś wytną drzewo, na które mam widok, to przysięgam, że serce mi pęknie. Jak Szymborskiej, która pewnego razu po powrocie z wyjazdu odkryła, że wycięto drzewo rosnące przed jej kamienicą i przed jej oknami. Nie odezwę się do nikogo tydzień.
Dokładnie pamiętam zdjęcie w ogłoszeniu o sprzedaży mieszkania (choć dotyczyło innego mieszkania w tej samej kamienicy), na którym zobaczyłam to drzewo. Ale żyjemy w Polsce niestety, gdzie wycinanie drzew to narodowe hobby. 
Więc póki jest i póki wiosna, zapraszam na winko na balkonie :)




3 komentarze:

  1. Super, pieknie, bardzo mi sie podoba. Wiem, jak ciezko jest przy takich maluchach cokolwiek zrobic - wiec gratuluje serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten balkon :) Ja już nie mogę się doczekać urządzania swojego - ale to chyba za rok dopiero, bo remontu końca nie widać (na dobrą sprawę początku też nie za bardzo):) ale jak patrzę na waszą "Melinę" to się pocieszam, że nasze gruzowisko też niebawem przeobrazi się w takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Balkon bardzo pasuj do mieszkania. Lekko, bez przepychu. Aż się chce kawę pić. No i placek drożdżowy z rabarbarem się dobrze komponuje.
    Akacjo, czy podłoga na balkonie- to są podesty z Ikea? Też akacja??
    Podziwiam,podziwiam...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails