niedziela, 19 lipca 2015

33

We're in this together.
Na 33 urodziny (dawno temu, 1 lipca, takie mam opóźnienie w pisaniu bloga) ja i moja przyjaciółka postanowiłyśmy sobie skomplikować życie, co wspaniale oddała Ania w kartce urodzinowej :)))) Tak mnie ta kartka rozbawiła, że muszę się nią podzielić. Nawet gdybym nie wiedziała, że ja to ja, to i tak bezbłędnie bym się rozpoznała. Po workach pod oczami!

Poza tym umiem rozróżnić grzyby jadalne od niejadalnych. Umiem zrobić sobie sama dobierany warkocz...yk. Umiem wyprodukować mleko i utuczyć nim bobasa. Umiem pisać na komputerze bez patrzenia na klawiaturę. Znam na pamięć całą Inwokację do "Pana Tadeusza". Czytam co najmniej kilka razy w roku List Tatiany z "Eugeniusza Oniegina". Lubię kiczowate religijne obrazki i wszelkie dewocjonalia. Uwielbiam zapach starego drewna i wnętrza kościoła. Umiem zrobić wianek, nie umiem zrobić sobie selfie. Przywiążę się do drzewa na podwórku, jeśli spróbują mi je wyciąć. Nienawidzę Polaków za to, że wciąż wycinają drzewa. Kocham Polaków za to, że potrafią nawet na lampę uliczną wjechać, jak widzą pędzącą karetkę. Mam gęsią skórkę zawsze kiedy słucham Under Pressure zespołu Queen, a moja ulubiona piosenka to Grande Valse Brillant. Cały rok czekam na upał i zbieram na wakacje, aby w razie czego ten upał znaleźć gdzieś indziej. Chciałabym mieszkać na Florydzie, tylko nijak nie da się tam przenieść tej całej Polski.
Umiem urodzić dziecko w 7 minut, napisać wiersz, zjeść 3 pączki pod rząd, rozbawić mojego męża. Brawo JA :) Mam 33 lata i chciałabym zatrzymać czas.


I ściskam mocno Martę Calineczkę, do której się nie dodzwoniłam, a która również osiągneła wiek jezusowy. Spełnienia marzeń, spokoju, oddechu :)



3 komentarze:

  1. Najlepszości maj dir:* Cudownie zabawny post;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im jestem starsza, tym bardziej zabawna, a mniej powabna ;) ściskam!

      Usuń
  2. KOCHAM CIĘ OLA

    i jutro do Ciebie oddzwonię

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails