poniedziałek, 6 lipca 2015

Projekt fotel - rok 4

Miało być 12 zdjęć, a ja już 4 lata fotografuję Kaja na fotelu. Olgierda, jak widać w innych postach, również zaczęłam fotografować. Najbardziej obłędne są pierwsze dwa lata, tak wiele się wtedy zmienia z miesiąca na miesiąć. Ale kolejne lata również są ciekawe. Oto kolaż zdjęć z czwartego roku życia Kaja:



oraz montaż zdjęć z 4 lat.



Mam w pewnym sensie poczucie przełomu. Czy tylko dla mnie ukończenie 4 lat przez dziecko stanowi kamień milowy, który definitywnie odcina nas od maluszka, którym Kajtek był jeszcze rok temu, a zwiastuje nadejście starszego chłopca? Jedno jest pewne, przy okazji trzecich urodzin można było powiedzieć, że wszystko co wypowiadał nasz syn było czystą słodyczą. Teraz już niekoniecznie ;) I nie ma zwalać na przedszkole! 
Oprócz różnych kontrowersyjnych wypowiedzi oraz takich, które po prostu drażnią i sprawiają, że zastanawiamy się gdzie właściwie popełniliśmy błąd ("Jestem ajron mensem i zaraz ciebie stselę!"), Kajetan wciąż ma w sobie wielką potrzebę wyrażania uczuć i nie ma dnia, aby nie wyznał mi miłości. Najczęściej kiedy wychodzimy na nasze popołudniowe spacery.
Jego kompetencje językowe są imponujące, zasób słów też całkiem pokaźny, ale wciąż zdarzają mu się zabawne przejęzyczenia i wpadki. Najbardziej nagimnastykowałam się w ostatnim czasie próbując rozszyfrować zdanie: 

- Kawałek bykuch tam leżało w peckolu u cioci Małgosi!

Chodziło o to, że dużo krów do skakania stało w sali Pani Małgosi, a krowy te były prezentem na Dzień Dziecka :)

1 komentarz:

  1. Podziwiam konsekwencję!:) Będzie cudowna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails