piątek, 7 sierpnia 2015

Dzień #5

Czyli jeszcze więcej lodów!
I trochę ukrywania się przed upałem, a trochę pomagania w pracy dziadkowi. Olgierd głównie się gościł: popołudnie u cioci Karoliny i Judyty - obie wizyty bardzo udane. Dziecko które siedzi ma już jakiś sens! ( w odróżnieniu od dziecka, które jeździ na rowerze, które ma już DUŻY sens :). Kajetan wieczorem integrował się z innymi nowotomyślanami oraz dawał się zaanimować!





War. War never changes ;)


Przechwyciłem furę kuzynki, podoba mnie się to!



Bez pracy nie ma lodów. Trzeba pracować.





2 komentarze:

  1. oj tak dziecko które siedzi to już jest sens :) mój jak zaczął siedzieć (a było to później niż u Buby) zaczęłam go wysadzać na nocnik. Miał 9m i kilka dni. Było po nim widać kiedy chce kupę (skupiał się i stękał) - pierwszego dnia nie złapaliśmy w nocnik - ale następnego tak. Synkowi bardzo się spodobało - zwyczajnie było mu łatwiej i wygodniej robić do nocnika. Po kilku dniach zaczęłam go sadzać przed kąpielą na nocnik i już 3 dnia było siku. Później także gdy się budził (po nocy czy po drzemce), po i przed spacerem - generalnie wtedy kiedy dorosły chce skorzystać z toalety. Fakt że synek był nieraczkujący wiec nie uciekał z nocnika - zabawki obok i było ok. Dziś ma skończone 15m i tydzień i od jakichś 3 tyg rzadko się zdarza by po nocy pielucha była mokra (używamy kieszonek - natrafiłam na Twoje filmy będąc w ciąży i jeszcze wtedy zakupiłam je hurtowo) - śpiąc czy to w nocy czy w ciągu dnia chęć zrobienia siku wybudza go a po zrobieniu siku do nocnika idzie dalej spać (choć rzadko kiedy sam zaśnie wrrr). Bartuś nie mówi ale marudzeniem/płaczem daje znać że coś chce i wtedy go wysadzam - zdarza się coraz częściej że jedna pielucha starcza na całą noc i do południa, do 14 następnego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i to jest niesamowita i bardzo motywująca historia! Myślałam, ze ńie jest to mozliwe! Wyciągnę własciwe wnioski, masz to jak w banku :) nie chce mi sie walczyć z pieluchami kolejne 2 lata :/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails