środa, 2 września 2015

Fruczak gołąbek

Przylatuje po południu i obrabia mi pelargonie. Łamie mi to serce, ale nie, to nie jest koliber. To fruczak gołąbek zwany polskim kolibrem. "Fruczak gołąbek to niewielki motyl, który swoim wyglądem łudząco przypomina kolibra. Potrafi zawisnąć w powietrzu w pobliżu zapylanego kwiatu i "stać" prawie nieruchomo." No trudno, pogodziłam się z faktem, że to nie koliber i mimo wszystko postanowiłam zrobić mu fenomenalne zdjęcie. Oto efekt w porównaniu do zdjęcia ściągnietego z interneta.

LOL. Do National Geographic mnie na podstawie tego dzieła nie przyjmą :))) Tak czy inaczej, dowiedziałam się czegoś nowego o świecie. Buba był zdegustowany moim polowaniem na zwierzaka. Żuł sobie miętkę wyraźnie zniesmaczony całą akcją.
























Ale o co chodzi, zdjęcia są fenomenalne :D W końcu robiłam je obiektywem portretowym! Na przykład to:

Fruczakowi nie da trzasnąć portretu...
Jesteś bardzo zabawna, mamo :)






















Spoko, może nie znasz się na owadach i ptakach, ale za to potrafisz zbudować czołg z kanapy i poduszek. I to się ceni, mamo. I pamiętaj: prawdziwy bobas nie pije herbatek na brzuszek, tylko żuje miętę. Podlej kwiatki, bo więcej ta ćma nie przyleci. Buziaczki ;]


5 komentarzy:

  1. Rozczuliła mnie ta zwinięta trąbeczka!
    I do tego nazwa brzmi jak żywcem ściągnięta z dziennika nauczycielskiego: nr sześć na liście uczniów klasy pierwszej a - Fruczak Gołąbek! Niezły słodziak, już dawno brakowało mi w tym Waszym rodzinnym gniazdku jakiegoś pupila. Przyleciał se, pięknota, i pasuje do Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Edzia, sama powiedz, kto te nazwy wymyśla?! :):):)

      Usuń
  2. Śmieję się do Buby!Fajny Chłopek :)
    Koliberka widziałam na żywo...mąż nagrał z tym gagatkiem filmik.
    Olka, cały czas pełna jestem podziwu dla Twoich pomysłów!!!!
    Każdy jedne wpis może być inspiracją dla Mam, które są stale "zmęczone" bo ciągle to samo.... Jak widać można wszystko...tylko chęci są potrzebne. Tak trzymaj :)
    Pozdrowionka,Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog to mój bat na samą siebie :) Dzięki niemu nie marudzę. A uwierz mi, po prawie 7 miesiącach niespania ciągiem dłużej niż 4h, to jak bym zaczęła zrzędzić, to bym się w dobie marudzenia nie zamknęła. Pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  3. (Nie)Takie_Straszne_Jeżyce5 września 2015 11:33

    Rozumiem, że Twoje zdjęcie tego czegoś w locie z wywalonym jęzorem to to po lewej? Bardzo ładne! To z internetu się nie umywa! ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails